Prekių asortimento papildymo naujais prekių ženklais galimybių įvertinimas


Marketingo skaidrės. Integruotas savarankiškas darbas. Tikslinis rinkos segmentas. Konkurencinės situacijos Simulith rinkoje. Konkurencinė situacija Lietuvos elektroninės prekybos rinkoje. Naujo asortimento prekių ženklai. „Etam“. „Triumph“. „Calvin Klein“. „Chantelle“. „Passionata“. „Rose&Petal“. Tipinė prekių savybių nomenklatūra.


Geografiniai kriterijai; Demografiniai kriterijai; Psichografiniai kriterijai; Vartotojo elgsenos kriterijai; Taigi, mūsų vartotojas: 18-35 metų moterys, uždirbančios didesnes pajamas (nuo 1800Lt), gyvenančios mieste ir mėgstančios naujoves.

Netiesioginiai konkurentai: Siluetas Turistlandija Šagrenė Vigora Reda Pamarys.

Mūsų pasirinkti prekių ženklai: „Etam“ „Triumph“ „Calvin Klein“ „Chantelle“ „Passionata“ „Rose&Petal“.

Logotipas: Personažas: aktorė Natalija Vadianova. Pakuotė – prekės dedamos į popierinius maišelius su prekės ženklo pavadinimu. Šūkis – „Making each instant sublime”.

Simbolis ir logotipas: Personažas –Helena Christensen. Pakuotė – prekės dedamos į popierinius maišelius su prekės ženklo pavadinimu. Šūkis – „Wearing is believing“.

Logotipas: Personažas: aktorius Kellan Lutz Pakuotė: prekės pakuojamos į popierinius maišelius su prekiniu ženklu, kartonines dėžutes.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (315 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 473 KB
  • Prekių asortimento papildymo naujais prekių ženklais galimybių įvertinimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Prekių asortimento papildymo naujais prekių ženklais galimybių įvertinimas. (2015 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-asortimento-papildymo-naujais-prekiu-zenklais-galimybiu-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:24