Prekių asortimento struktūros formavimas „Maxima“


Maxima baze asortimentas. Maxima asortimentas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Bendrieji prekių asortimento struktūros sampratos elementai. Prekės samprata. Prekių asortimento struktūros charakteristika. „Maxima“ asortimento struktūros formavimas. Bendrosios „MAXIMA“ charakteristikos. Pirkėjų požiūris apie „MAXIMA“ prekių asortimentą. Išvados. Literatūra.


Asortimentas sudaromas tam, kad vyktų pardavimai. O apie aktyvius pardavimus, tinkamus prekių apipavidalinimus ir kitas su pardavimais ir prekėmis susijusias operacijas yra parašyta ne mažai mokslinės literatūros ir tiriamųjų darbų. O ir dabar yra nuolatos analizuojama ir tiriama rinka, siekiant optimalaus pardavimo. O prekių asortimentas taip pat į tai įeina. Todėl kursinio darbo tikslas – pasiaiškinti prekių asortimento struktūros formavimą „MAXIMA“. Siekiant šio tikslo yra iškeliami šie uždaviniai:

1.trumpai panagrinėti prekės samprata;

2.panagrinėti prekių asortimento sudarymo ypatumus;

3.paanalizuoti paklausos ir pasiūlos įtaką prekių asortimento formavimui „MAXIMA“

4.išnagrinėti principus, pagal kuriuos yra formuojamas „MAXIMA“ prekių asortimentas.

5.ištirti pirkėjų požiūrį apie „MAXIMA“ asortimentą.

Tyrimo objektas: prekių asortimento struktūra „MAXIMA“

Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, internetinių šaltinių analizė, „MAXIMA“ analizė, anketinė apklausa.

Prekių asortimento struktūros formavimas „Maxima“. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-asortimento-strukturos-formavimas-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 15:59