Prekių asortimento struktūros formavimas


Marketingo referatas. Įvadas. Asortimento formavimo principai. Asortimento formavimą lemiantys veiksniai. Asortimento formavimo metodai. Asortimento klasifikavimo kriterijai. Asortimento parametrai ir struktūra. Prekių asortimento valdymo esmė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas – prekių asortimento struktūros formavimas.

Problema - neaišku, kaip tinkamai suformuoti prekių asortimento struktūrą.

Temos aktualumas - ši tema yra aktuali, nes didėjant prekių ir paslaugų pasiūlai, bei atsirandant vis daugiau konkurentų, vienas svarbiausių įmonės uždavinių yra tinkamas prekių asortimento suformavimas. Todėl yra aktualu įgyti žinių apie prekių asortimento formavimo ypatumus.

Darbo tikslas – atskleisti, kaip yra formuojamas prekių asortimentas.

Uždaviniai:

1.Išsiaiškinti, kokie yra asortimento formavimo principai ir klasifikavimo kriterijai;

2.Nustatyti asortimento formavimo metodus;

3.Pateikti išvadas.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (3889 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 43 KB
  • Prekių asortimento struktūros formavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekių asortimento struktūros formavimas. (2014 m. Spalio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-asortimento-strukturos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:22