Prekių esamos situacijos analizė


Marketingo analizė. Uždarosios akcinės bendrovės “x”, prekiaujančios didmenomis galvaniniais elementais “Sony” bei “Pixxx”, prekių esamos situacijos analizė. Prekių charakteristika. UAB “x” stipriosios pusės. UAB “x” stilpnosios pusės. UAB “x” galimybės. UAB “x” grėsmės. Kainos. Paskirstymo kanalai. Naudojamas intensyvaus paskirstymo kanalo tipas. Klientai. Firmos gamintojos - TIEKĖJAI. Rinkos dydis. Rėmimo veiksmai. Tiesioginis pardavimų skatinimas. Renginiai. Reklama. Marketingo aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Kompanijos padėtis rinkoje. Makro aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatyms. Kompanijos pagrindiniai tikslai. Tikslinių rinkos segmentų parinkimas ir jų aprėpimo strategijos. Prekių esamos situacijos analizė. Marketingo komplekso apibūdinimas. Paslaugos charakteristika. Numatomos kainos. Paskirstymo kanalų parinkimas. Rėmimo veiksmai. Marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Uždaroji akcinė bendrovė “x” įsteigta 1999 metais. Bendrovės pagrindinė veikla – prekyba didmenomis galvaniniais elementais “Sony” bei “Pixxx”.

Pagrindinė veiklos schema:

Prekių situacijos analizė. Galvaninius elementus gaminančios kompanijos – korporacija “Sony corporation” (Japonija) bei kompanija “Pak” (Graikija) parduoda produkciją kompanijai “x”, kur pastaroji ją perparduoda kitoms smulkesnėms kompanijoms, užsiimančioms didmenine prekyba, bei mažmeninės prekybos įmonėms.

Bendrovė veiklą vykdo vietinėje, tai yra Lietuvos, rinkoje.Rinka segmentuota pagal teritorijas ir suskirstyta į 5 zonas.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (3673 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 32 KB
  • Prekių esamos situacijos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekių esamos situacijos analizė. (2013 m. Liepos 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-esamos-situacijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:13