Prekiu gražinimas


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Vartotojų teisės ir pareigos. Vartotojų teisės. Vartotojų teisių apsauga. Prekės pirkimas. Prekės grąžinimas ir keitimas. Kokius dokumentus reikia pateikti norint pakeisti ar grąžinti prekę. Kokybiškų daiktų keitimas ir grąžinimas. Pardavėjų pareigos ir atsakomybė už prekybos reikalavimų pažeidimus. Išvados. Literatūros sąrašas.


Jeigu pardavėjas ar paslaugų teikėjas šios informacijos neteikia, tai vartotojas pats turi ją susirasti ar pareikalauti ją pateikti. Ginti ir saugoti vartotojų teises galima tik tada kai patys vartotojai to reikalauja. Juk tik taip galima neleisti verslininkams savivaliauti.

Šio darbo tikslas yra supažindinti su vartotojų teisėmis bei pareigomis perkant, keičiant ir grąžinant prekes, bei pardavėjo pareigomis.

Uždaviniai:

•išvardinti vartotojų teisių gynimo institucijas;

•supažindinti su pardavėjų pareigomis parduodant prekes;

•supažindinti su pardavėjų atsakomybę už prekybos reikalavimų pažeidimus;

•išvardinti prekių keitimo sąlygas.

Prekiu gražinimas. (2014 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-grazinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:12