Prekių kokybės vadyba


Prekiu kokybes nustatymo budai. Prekių priėmimas. Maisto prekiu priemimas. Prekiu kokybes reikalavimai. Kokybės vadyba nemaisto prekės.

Vadybos kursinis darbas. Įmonės prekybinės veiklos kokybės sistema. Įvadas. Analizuojamos įmonės tipas, veiklos apibūdinimas. Įmonės išplanavimas. Prekių priėmimas, iškrovimas ir sandėliavimas. Pateikimo pirkėjams sąlygos. Sanitariniai ir higieniniai reikalavimai įmonėje. Darbuotojų asmens higienos reikalavimai. Nemikrobinės ir mikrobinės kilmės apsinuodijimo profilaktika. Nemikrobinės kilmės apsinuodijimai maistu. Prekių pardavimo ir organizavimo ypatumai. Prekybinės erdvės išplanavimas. Įrenginių ir įrengimų išdėstymas. Drėgmės, temperatūros ir saulės šviesos teigiamos ir neigiamos įtakos vertinimas. Maisto saugos užtikrinimo sistema ( kokia ji, kas atsakingas už jos prisilaikymą). Maisto prekių organizavimo ypatumai paruošimas pardavimui, kaimynystė, šaldomojo ploto poreikis įmonėje (kiek jo yra, ar pakanka, kokie kriterijai nustato kiek jo turi būti), greit gendančių produktu laikymo sąlygos įmonėje (įrenginiai, reikalavimai temperatūros, laikymo trukmė). Žaliavosmaisto tvarkymo vietospastatai ir jų įrangaįrankiai ir įrengimaimaisto saugojimo patalposapšvietimasvėdinimaspakavimo priemonės ir medžiagos. Temperatūrasavikontrolė maisto įmonėje. Transportas. Prekių priėmimas. Priėmimo eiga, priimamų prekių (žaliavų) kokybės nustatymo būdai. Asmenys atsakingi už kokybę, nekokybiškų ar nepaklausių prekių gražinimas. Analizuojamos įmonės darbuotojų darbo ir poilsio sąlygos. Darbo ir poilsio laiko trukmė. Pavalgymo ir trumpalaikio poilsio darbo vietoje sąlygos, pertraukų trukmė. Išvados. Literatūra.


Visuotinė kokybės vadyba „analizuoja darbo išteklius moksliniu metodu – numato, kaip gerinti madžiagas ir paslaugas, kurios teikiamos organizacijai, kaip tobulinti visus organizavimo procesus ir tinkamai vertinti vartotojų reikmes darbar ir ateityje“. Todėl Lietuvoje vis daugiau įmonių diegia kokybės vadybos sistemas, nes tokios sistemos leidžia įmonei maksimaliai tiksliai valdyti visus vykstančius procesus, greitai reaguoti į pokyčius, užtikrinti nuolat aukštą produktų ar paslaugų kokybę. Įmonė, įdiegusi kokybės vadybos sistemą, tampa patikimesnė ir patrauklesnė savo partneriams ir vartotojams.

Prekybos įmonės yra tokie ūkio subjektai, kurie savo vardu, savo sąskaita ir rizika perka prekes tam, kad pardavę gautų pelną.

Kursinio darbo tikslas – ištirti UAB „x“ prekybinės veiklos kokybės sistemą.

Kursinio darbo uždaviniai:

1.Analizuojamos įmonės tipas, veiklos apibūdinimas.

2.Įmonės išplanavimas, prekių (žaliavų) priėmimo. Iškrovimo, sandėliavimo, pateikimo pirkėjams sąlygos.

3.Sanitariniai – higieniniai reikalavimai įmonėje: darbuotojų asmens higienos reikalavimų užtikrinimo galimybės, nemikrobinės ir mikrobinės kilmės apsinuodijimų profilaktika, reikalavimai įrengimams.

4.Ne maisto prekių pardavimo organizavimo ypatumai: prekybinės erdvės išplanavimas, įrenginių ir įrengimų išdėstymas, drėgmės, temperatūros, saulės šviesos teigiamosir neigiamos įtakos vertinimas.

5.Maisto saugos užtikrinimo sistema (kokia ji, kas atsakingas už jos prisilaikymą).

6.Maisto prekių pardavimo organizavimo ypatumai: paruošimas pardavimui, kaimynystė, šaldomojo ploto poreikis įmonėje (kiek jo yra, ar pakanka, kokie kriterijai nustato, kiek jo turi būti), greit gendančių produktų laikymo sąlygos įmonėje (įrengimai, reikalavimai temperatūrai, laikymo trukmė).

7.Prekių priėmimas: priėmimo eiga, priimamų prekių (žaliavų) kokybės nustatymo būdai, asmenys, atsakingi už kokybę, nekokybiškų ir nepaklausių prekių gražinimo tiekėjams sąlygos.

8.Prekių pardavimo (ar paslaugų teikimo) vartotojams kokybinis vertinimas: kokybės vertinimo žurnalai, vartotojų pastabų (nusiskundimų/padėkų) registravimų tvarka, asmenų, atsakingų už kontaktus su lojaliais ar nepatenkintais klientais, darbo tvarka.

9.Analizuojamos įmonės darbuotojų darbo ir poilsio organizavimas: darbo ir poilsio sąlygos, darbo laiko trukmė, prailgintas darbo laikas, darbas prieššventinėmis (švenčių) dienomis, pavalgymo ir trumpalaikio poilsio darbo vietoje sąlygos – poilsio kambariai, pertraukų trukmė.

Prekių kokybės vadyba. (2013 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-kokybes-vadyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:25