Prekių pakuočių poveikis


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekių pakuočių komunikacinis poveikis teoriniai aspektai. Prekių pakuotės samprata. Prekių pakuočių funkcijų aptartis. Prekių pakuočių elementų analizė. Prekių pakuočių komunikacinio poveikio tyrimų apžvalga. Prekių pakuočių komunikacinis poveikis empirinio tyrimo analizė. Tyrimo objekto charakterizavimas. Tyrimo metodologija. Pakuočių komunikacinio poveikio tyrimo rezultatai. Demografinių klausimų rezultatai. Prekių pirkimo periodiškumo rezultatai. Pakuotės vertinimo rezultatai. Pakuotės elementų neverbalinių ir verbalinių poveikio identifikavimo rezultatai. Neverbalinių elementų poveikio rezultatai. Pakuotės funkcijų vertinimo rezultatai. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Gyventojų apklausa, kurie perka pieną, kramtomą gumą ir kvepalus.


Tyrimo problema: Kokį skirtingų prekių pakuočių komunikacinį poveikį vartotojas identifikuoja?

Tyrimo objektas – Prekių pakuočių poveikis.

Tyrimo tikslas – Ištirti vartotojų nuomones apie skirtingų prekių pakuočių komunikacinį poveikį.

Tyrimo uždaviniai:

1)Išanalizuoti prekės pakuotės sampratą ir identifikuoti jos svarbą teoriniu aspektu.

2)Išanalizuoti pakuotės elementus ir funkcijas.

3)Išnagrinėjus prekės pakuotės komunikacinio poveikio tyrimo metodikas, parengti tyrimo instrumentą.

4)Atlikti tyrimą ir aprašius rezultatus įvertinti prekių pakuočių komunikacinį poveikį.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 26 puslapiai (7036 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 71 KB
  • Prekių pakuočių poveikis
    10 - 1 balsai (-ų)
Prekių pakuočių poveikis. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-pakuociu-poveikis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:07