Prekių pateikimo kanalai


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Ab „alita“ įmonės charakteristika. Prekių pateikimo kanalai. Tiesioginis ir netiesioginis prekių pateikimas. Pagrindiniai pateikimo keliai. Kanalų parinkimas. Kanalų ilgiai. Paskirstymo (pateikimo) kanalo dalyviai ir jų funkcijos. Kanalų privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra.


Tiesioginio pardavimo trūkumai: gamintojas praranda ryšį su vartotojais, taip pat prarandama dalis pelno.

Netiesioginio pardavimo trūkumai, tokie kaip: didelė priklausomybė nuo tarpininkų ir ribotos galimybės kaupti patirtį eksporto (rinkodaros) srityje, kadangi nėra tiesioginio ryšio su galutiniais vartotojais.

Netiesioginio pardavimo privalumai tokie, kad yra lengviau išsilaikyti konkurencinėje kovoje, užtikrinamas prekių judėjimas, užmezgami glaudesni ryšiai su prekybos įmonėmis.

Prekių pateikimo kanalai. (2014 m. Vasario 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-pateikimo-kanalai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:10