Prekių priėmimo procesas


Logistikos referatas.

Paveikslėlių sąrašas. Įvadas. Prekių priėmimas. Prekių priėmimo eiga. Dokumentacija. Prekių patvirtinimas. Prekių gavimo dokumentacijos apdorojimas. Sandėlio schema. Techninės priemonės. Sandėlio valdymo sistema. Proceso trūkumai. Žmogiškieji faktoriai. Techninės problemos. Klaidos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Prekių sandėliavimas vyksta visose įmonėse, nepriklausant nuo jų dydžio. Yra daugybė pramonės ir prekybos sandėlių tipų, tačiau jie visi labai panašūs. Visi priima prekes ar žaliavas gamybai ir vėliau atiduoda galutinį produktą pirkėjui. Sandėliavimo metu vykstant įvairiem techniniam procesam, sandėlio patalpos suskirstomos į funkcinius padalinius, kurie reikalingi užtikrinti sklandų sandėlio darbą.

Sandėlio organizavimas priklauso nuo sandėlio plano ir funkcinių patalpų išdėstymo. Visos patalpos suskirstomos pagal jose atliekamus darbus:

personalo, administracijos ir proceso valdymo patalpos.

Visi sandėliai, nepriklausomai ar jie gamybiniai ar prekybiniai turi šias visiem procesam valdyti reikalingas zonas. Smulkiau apžvelkime pirmąjį iš visų sandėlio procesų. Nuo jo prasideda visa sandėlio procesų grandinė iki kol prekė iškeliauja pas pirkėja. Šis sandėlio procesas – Prekių priėmimas ir tikrinimas.

Įvažiavus automobiliui su užsakytomis prekėmis į įmonės teritoriją, vairuotojas eina tiesiai į priėmimo sandėlį. Atiduoda sąskaitą – faktūrą ir iškrauna prekes. Prekės yra patikrinamos ir palyginamos su jas lydinčiais dokumentais:

važtaraščio ar sąskaitos antspaudavimas ir atidavimas vežėjui.

Pagrindinis dokumentas priimant prekes yra PVM sąskaita - faktūra ir važtaraštis. Važtaraštis visada turi būti užpildytas aiškiai ir be klaidų, jis nėra būtinas jei krovinys gabenamas nuosavu transportu ir yra išrašyta sąskaita faktūra. Sąskaitas pirkėjas gauna su prekėmis, kai jos pristatomos į sandėlį arba kai jis pats atsiima jas iš pardavėjo savo transportu. Kitais atvejais sąskaitos gali būti gaunamos ir keletą dienų vėliau arba anksčiau. Visos gaunamos sąskaitos turi būti tvarkingai registruojamos. Gautos sąskaitos tikrinamos dviem aspektais: ar jos atitinka sutarties dalyką –ar prekės pavadinimas, kokybė, kiekis, kaina, mokėjimo sąlygos atitinka užsakymą ir ar teisingi skaičiavimai – kiekio ir kainos sandaugos, nuolaidos, pridėtinės vertės mokesčiai, taros, pervežimo išlaidos ir kt.

  • Logistika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (1688 žodžiai)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 350 KB
  • Prekių priėmimo procesas
    10 - 8 balsai (-ų)
Prekių priėmimo procesas. (2016 m. Vasario 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-priemimo-procesas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:34