Prekių ženklai


Nacionalinio prekes zenklo marketingas darbai. Nacionalinio prekės ženklo išplėtimas bendrijoje. Prekiu zenklo kokybe referatai.

Ekonomikos referatas. Įžanga. Nacionalinio prekių ir paslaugų ženklo registravimas. Teritorija. Objektas. Subjektai. Paraiškos padavimas (kalba, vieta). Paraišką sudarantys dokumentai. Mokestis. Paraiškos padavimas. Paraiškos ekspertizė. Ženklo ekspertizė. Ženklo įregistravimas. Paraiškos atšaukimas. Ženklo registracijos liudijimas. Galimybė apskųsti vpb veiksmus. Apeliacijos pareiškimas. Protesto padavimas. Vidutinė prekių ženklų registravimo trukmė. Tarptautinė prekių ženklo registracija. Teritorija, kurioje galima įgyti tarptautinę prekių ženklo apsaugą. Tarptautinės paraiškos padavimo vieta. Objektas. Subjektai. Kalba. Tarptautinės paraiškos pateikimas. Ženklo tarptautinė registracija. Teritorinis išplėtimas. Tarptautinės registracijos galiojimo trukmė ir tarptautinės registracijos nepriklausomumas. Tarptautinės registracijos pratęsimas. Mokesčiai. Nacionalinės arba regioninės registracijos pakeitimas tarptautine registracija. Tarptautinės registracijos pavertimas nacionalinėmis ar regioninėmis paraiškomis. Atsisakymas suteikti apsaugą (protestas). Atstovavimas. Bendrijos prekių ženklas. Bendrijos prekių ženklo apsaugos sistemos sukūrimas. Bendrijos ženklo registracija. Paraiškos padavimas. Subjektai. Turinys. Paraiškos patikrinimas ir ženklo ekspertizė. Paieška. Paraiškos paskelbimas, protestavimas ir bendrijos ženklo įregistravimas. Apeliacija. Mokesčiai. Nacionalinis ir bendrijos prekių ženklai. Konvertavimas. Sąveika. Konfliktai. Tarptautinė ženklų registracija bendrijoje. Išvados. Tarptautinė ženklo registracija. Bendrijos ženklo registracija. Literatūros sąrašas.


nacionaliniai prekių ženklai(įkaitant ir prekių ženklus, įregistruotus rdažnai gali kilti klausimas dėl prekių ženklų apsaugos sistemų reikalingumo. Iš tiesų kokie gi yra tokių sistemų sukūrimo bendri tikslai?.

Iš esmės prekių ženklo svarbą parodo tikslas, kuriam yra kuriamas toks žymuo. Tokiu žymeniu asmuo nori suteikti savo potencialiems klientams (prekių ar paslaugų pirkėjams, gavėjams) tam tikrą informaciją. Ženklas iš esmės informuoja visuomenę apie prekę ar paslaugą bei garantuoja pagal susiklostančius santykius tarp verslininko ir vartotojo(ar kito verslininko) tam tikrą jų kokybę. Vadinasi, prekių ar paslaugų ženklas gali būti lyginamas su žmogaus vardu, pavarde, pagal kurias tas žmogus identifikuojamas visuomenėje. Jeigu kiti asmenys pradėtų naudotis tokiu prekių ženklu, tai visuomenė gali būti suklaidinta. Tai reiškia neigiamų padarinių atsiradimą. Vienas iš jų: prekių ženklo savininkas, įdėjęs pastangas į savo prekių ženklo autoriteto kūrimą, gali nebegauti pajamų, kurių buvo pagrįstai tikimasi. Be to, jeigu kitų prekių ar paslaugų kokybė yra blogesnė, tai nukenčia ir sąžiningo ženklo savininko dalykinė reputacija, to pasėkoje mažėja pajamos. Būtent dėl šių aspektų prekių ženklo savininkas suinteresuotas, kad jo ženklas būtų apsaugotas teisės aktais nuo kitų asmenų galimų pažeidimų. Priešingu atveju būtų stabdomas ekonomikos vystymas, nes verslininkai atsižvelgiant į anksčiau minėtas priežastis būtų žymiai mažiau suinteresuoti verstis tam tikra veikla(ypač sąžininga), įsivyrautų nesąžininga konkurencija. Todėl valstybė, kurios ekonomika remiasi laisvos rinkos dėsniais, o teisės sistema – teisės viršenybe – turi imtis atitinkamų priemonių ženklui saugoti.

Kaip galima gauti tokią apsaugą? Tai padės atsakyti šis darbas. Reikia pastebėti, kad ne valstybė turi spręsti apie prekių ženklo apsaugos reikalingumą, o žymens savininkas – rodyti iniciatyvą gauti tokią apsaugą. Valstybė tik turi sudaryti tinkamas sąlygas gauti tokią apsaugą. Tokia iniciatyva įgyvendinama prekių ženklo registracijos procedūromis, kurios turi garantuoti sąžiningų asmenų teisėtus interesus ir lūkesčius. Todėl remiantis asmenų teisių pusiausvyros principu, galimi registravimo ribojimai, pavyzdžiui, neregistruojami ženklai, pažeidžiantys viešąją tvarką. Valstybė sukuria apsaugos sistemą, nustato kam jį ir kaip gali būti taikoma, nustatomi apsaugos įgijimo būdai.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 36 puslapiai (8077 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 57 KB
  • Prekių ženklai
    9 - 3 balsai (-ų)
Prekių ženklai. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-zenklai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:57