Prekyba apatinio trikotažo rūbais verslo planas


Vadybos verslo planas.

Prekyba apatinio trikotažo rūbais verslo planas.


Įmonės tikslas - patenkinti klientų norus ir poreikius už jiems prieinamas kainas, taip pat nustatyti tokias kainas, kurios įmonei neštų pelną . Įmonės rūšis – INDIVIDUALI ĮMONĖ „Svajonė“ bus įregistruota 2015 metais, gruodžio 30 dieną valstybės įmonių Registrų centre, Panevėžio filiale, juridinių asmenų registravimo skyriuje. Veiklą planuojama pradėti 2016 metais sausio 4 dieną. Įmonė prekiaus plataus asortimento apatinio trikotažo rūbais. Įmonė turi pranašumą – didelis prekių asortimentas ir patrauklios bei prieinamos kainos.

INDIVIDUALI ĮMONĖ „Svajonė“ savininkas –Igna Bubilaitis.

INDIVIDUALI ĮMONĖ „Svajonė“ įsikurs Panevėžio miesto centre, kur vyksta intensyvus automobilių ir pėsčiųjų eismas, Smelynėss gatvėje. Tačiau norint ištirti rinką, reikia atsakyti į tam tikrus klausimus apie vartotojus, jų socialinę padėtį, ar parduodamos prekės yra paklausios. Veiklos pradžiai buvo būtina nustatyti, į kokias tikslines rinkas parduotuvė visų pirma orientuosis. Tikslinė rinka – tai konkretūs klientai. Šiam tyrimui buvo panaudojami pirminiai rinkos tyrimo duomenys. Buvo sukurta anketa ir pateikta rezultatų suvestinė (2 priedas). Šios anketos tikslas - įsitikinti ar ši įmonė bus pelninga. Buvo apklausta 100 asmenų ir surašyti apklausos duomenys:

Iš 100 apklaustųjų 30% per metus apatiniui trikotažui išleidžia iki 10Eur, 50% - 11-20Eur, 20% - 21 ie daugiau Eur,

Iš 100 apklaustųjų jų socialinė padėtis yra 60% - moksleiviai- studentai, 30% - darbininkai, 10% - pensininkai.

Norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, reikia žinoti pirkėjų poreikius bei kiek jie gali išleisti siūlomai prekei. Kuriamos įmonės konkurentai gali būti:

įmonės, kurios siūlo ypatingas ir dideles nuolaidas;

įmonė, turinti gerą reputaciją bei prestižą;

įmonė, turinti gerą reklamos ir rėmimo politiką.

Anksčiau įsikūrusios įmonės, turėtų susimastyti, nes naujai atsidariusi įmonė gali nuvilioti jos klientus, juk žmonės vis ieško naujovių ir gali nueiti į naująją parduotuvę vien iš smalsumo. Taip pat reikia padaryti gerą pirmąjį įspūdį naujam klientui, nes taip jis gali tapti lojaliu klientu ir ateiti dar ir dar kartą. Taigi, mūsų pardavėja - konsultantė turi būti kvalifikuota, maloniai bendrauti su klientais, pakonsultuoti pirkėją jam rūpinčiais prekių klausimais ir padėti išsirinkti būtent jam tinkamiausią ir labiausiai patikusią prekę.

Susumavus turimus tyrimo rezultatus galima teigti, jog INDIVIDUALI ĮMONĖ „Svajonė“ turi realias galimybes patekti į šią rinką ir joje konkuruoti su to paties pobūdžio įmonėmis.

Didžiausią mobilių telefonų aksesuarų pasirinkimą siūlo UAB „Triumpf“ , tačiau kainos nėra žemos. UAB „Apatinių pasaulis“ ir UAB „H&M“ siūlo aukštų kainų mobilių telefonų aksesuarus.

Taigi, įmonė INDIVIDUALI ĮMONĖ „Svajonė“ įsikūrusi geroje geografinėje vietoje, prekių kaina atitinka kokybę, visa tai yra svarbu norint patekti į rinką, joje išsilaikyti, bei gauti pelną.

Nustatant kainas, bus taikomas rinkos tyrimo principas. Nuolat stebimos konkurentų kainos. Parduotuvė nustatys tokias prekių kainas, kurios būtų šiek tiek mažesnės nei kitų. Taip pat naudos reklamą, bei taikys nuolaidas pastoviems klientams. Remiantis tuo tikimasi pritraukti daugiau pirkėjų ir padidinti parduotuvės žinomumą. Klientus bandys sudominti prieinamomis kainomis, galimybe minimaliomis išlaidomis įsigyti norimą prekę.

Nuolat pildomas ir atnaujinamas prekių asortimentas;

Klientams informacija apie prekes bus teikiama reklaminių lankstinukų, socialinio tinklo pagalba. Tai tikrai nepareikalaus daug lėšų.

Pagrindinė siūlomų prekių savybė, pranašumas, kuriais pasinaudoja vartotojas:

INDIVIDUALI ĮMONĖ „Svajonė“ visų pirma rūpinsis išgyvenimu, nes rinkoje yra daug konkurentų bei dažnai keičiasi vartotojų poreikiai. Pradžioje bus stengiamasi išlaikyti tokias kainas, kurios padengtų įmonės steigimo išlaidas. Bus išlaikoma prasiskverbimo kaina, t.y. maža kaina, kuria bus siekiama užkariauti masinę prekių rinką. Gavus gerą vardą, kainas bus galima po truputį kelti, nes staigiai užkėlus kainas netektume klientų.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4621 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 55 KB
  • Prekyba apatinio trikotažo rūbais verslo planas
    10 - 6 balsai (-ų)
Prekyba apatinio trikotažo rūbais verslo planas. (2016 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekyba-apatinio-trikotazo-rubais-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:05