Prekyba avalyne ir drabužiais


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Uab „Danbalt international“ įmonės pristatymas. Uab „Danbalt international“ organizacinė valdymo struktūra. Įmonės Uab „Danbalt international“ darbo tvarkos taisyklės. Įmonės Uab „Danbalt international“ ssgg analizė. Uab „Danbalt international“ darbo planavimo ir organizavimo principai. Įmonės Uab „Danbalt international“ administratorės pareiginių nuostatų analizė. Uab „Danbalt international“ vidinės komunikacijos sistema. Įmonėje Uab „Danbalt international“ rengiami dokumentai, dokumentų priedai, pridedami dokumentai. jų įforminimas pagal dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus. Dokumentų sisteminimas taikant bendruosius dokumentų registravimo reikalavimus. Įmonės dokumentacijos planas. bylų sudarymo ir tvarkymo principai. Įmonės Uab „Danbalt international“ susirinkimų organizavimo principai. Įmonės Uab „Danbalt international“ personalo paieškos šaltiniai, darbuotojų atrankos, adaptacijos, jų kvalifikacijos tobulinimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo metodai. Įmonės Uab „Danbalt international“ darbuotojų veiklos motyvai, motyvavimo metodai. Darbuotojo asmens bylos ypatybės. Rėmimo komplekso taikymas įmonėje Uab „Danbalt international“. Bendravimo su partneriais ir klientais lietuvių ir užsienio kalbomis įgūdžių tobulinimas įmonėje Uab „Danbalt international“. Darbas su biuro įranga, kompiuterine technika, programine įranga. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Uždaroji akcinė bendrovė „Danbalt International“ – bendroji Lietuvos ir Danijos įmonė. Įmonės veikla – mažmeninė prekyba avalyne, drabužiais bei jų aksesuarais. Pagrindinis įmonės ofisas yra Vilniuje, kuriame dirba ir darbą kuruoja už tam tikrą veiklą atsakingi asmenys.

Profesinės praktikos metu susipažinau su įmonės vykdoma veikla ir atlikau profesinę praktiką administravimo srityje.

Profesinė praktika truko 12 savaičių, kurių metu reikėjo išdirbti 400 valandų nuo kovo 24 dienos iki birželio 15 dienos.

2. Gebėti įstaigoje savarankiškai ir grupėje vykdyti praktines užduotis, pagrįsti jas teorinėmis žiniomis.

Praktikos metu vykdomi uždaviniai:

1. Išsiaiškinti įstaigos organizacinę valdymo struktūrą arba ją sudaryti.

2. Susipažinti su Darbo tvarkos taisyklėmis ir jų laikytis.

3. Atlikti įstaigos ar padalinio SSGG analizę, įvertinti stipriąsias ir silpnąsias veiklos puses.

4. Išanalizuoti įstaigos struktūrinių padalinių – darbo planavimo ir organizavimo principus.

6. Išsiaiškinti ir taikyti įstaigos personalo vidinės komunikacijos sistemą.

8. Išanalizuoti įstaigoje rengiamus dokumentus, dokumentų priedus, pridedamus dokumentus, jų įforminimą palyginti su Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimais ir įvertinti.

12. Išsiaiškinti darbuotojų veiklos motyvus, parinkti darbuotojams tinkamiausius motyvavimo metodus.

14. Analizuoti įstaigoje taikomą rėmimo kompleksą, apibūdinti naudojamas priemones.

16. Dirbti su biuro įranga, kompiuterine technika, programine įranga.

UAB „Danbalt International“ įkurta 1993 m. vasario mėn. Pirmaisiais gyvavimo metais tai buvo didmeninės prekybos įmonė, perpardavinėjusi klientams mažmenininkams avalynę. Pamažu, lanksčiai reaguojant į išaugusią paklausą Lietuvoje, bendrovė atidarė pirmąjį avalynės parduotuvių tinklą pavadinimu „Danija“. Pirmoji parduotuvė atidaryta Kaune šiemet švenčia 20 – ąjį gimtadienį. Nuo tada įmonė užsiima tik mažmenine prekyba. Kiekvienais metais augo įmonės apyvarta ir parduotuvių skaičius. Įmonė, plėsdama parduotuvių „Danija“ tinklą ir veiklą, šiai dienai yra viena iš didžiausių avalynės tinklų visoje Lietuvoje.

UAB „Danbalt International“ savo veiklą plečia ir už Lietuvos ribų. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 12 parduotuvių „Danija“- 11 parduotuvių Latvijoje ir 1 parduotuvė Estijoje. Parduotuvėse parduodama moteriška ir vyriška avalynė, batų priežiūros priemonės bei aksesuarai.

Iki 2009 m. spalio mėn. įmonė veikė kaip vienas juridinis vienetas, tačiau sunkmečio laikotarpiu visi įmonės įkurti padaliniai buvo atskiri ir įregistruoti kaip atskiros įmonės. Kiekvienas tinklas turi savo atskirą įmonės pavadinimą: parduotuvės „Danija“ lieka UAB „Danbalt International“, parduotuvės „Este“ priskiriamos UAB „Danbalt Boutique“, parduotuvės „FamClub“ priskiriamos UAB „Danbalt Fashion“, o parduotuvės „Wawa“ ir „Only“ priskiriamos UAB „Danbalt Trading“.

Šiuo metu įmonės tinkle Lietuvoje dirba 209 darbuotojai, iš jų pagrindiniame įmonės ofise, administracijoje Vilniuje, dirba apie 40 darbuotojų. Asmenys, dirbantys administracijoje, yra atsakingi už skirtingas darbo sritis: buhalterija, personalo valdymas, kolekcijų formavimas ir bendradarbiavimas bei pirkimas iš tiekėjų, prekių tiekimas, logistika, marketingas, plėtra, administravimas, informacinės technologijos ir įmonėje naudojamos programos „Navision Financials“ veikimas bei tobulinimas.

Įmonės UAB „Danbalt International“ organizacinė struktūra susideda iš administracijos darbuotojų dirbančių pagrindiniame įmonės ofise, prekių sandėlio, kuriame dirba apie dešimt darbuotojų ir įmonės tinklo parduotuvių. Įmonės organizacinės struktūros tipas – funkcinė organizacinė valdymo struktūra, kada už atliekamas funkcijas yra atsakingi skirtingi vadovai ar įmonės skyriai. Taip ji atrodytų schematiškai:

Kiekvienas naujas darbuotojas, prieš pradėdamas dirbti įmonėje UAB „Danbalt International“ yra supažindinamas su įmonės vidinėmis Darbo tvarkos taisyklėmis, kurios nustato dirbančiojo teises ir pareigas, atsakomybes, darbo laiką, trukmę, atostogų laiką ir t.t. Už supažindinimą su bendrąją įmones tvarka yra atsakinga personalo skyriaus vadovė. Susipažinus su Darbo tvarkos taisyklėmis yra pasirašoma už jų išklausymą ir vykdymą registracijos žurnale.

Įmonės UAB „Danbalt International“ Darbo tvarkos taisykles rengia personalo skyriaus vadovė, o tvirtina įmonės direktorius. Darbo tvarkos reikalavimus sudaro: bendroji dalis; antrojoje dalyje aptariamos darbo sutarties sudarymo sąlygos, sutarties keitimo ir nutraukimo tvarka ir sąlygos; darbuotojo teisės ir pareigos apibrėžiamos trečiojoje dalyje; toliau Darbo tvarkos taisyklėse apibrėžiamas darbo laikas, poilsio laikas, darbo etika, darbuotojų skatinimas ir drausminių nuobaudų taikymas, darbo užmokesčio mokėjimo tvarka bei darbuotojų saugumas ir sveikata.

Prekyba avalyne ir drabužiais. (2015 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekyba-avalyne-ir-drabuziais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:30