Prekybos centro „IKI“ reklamos efektyvumo vertinimas


Marketingo analizė. Įvadas. Reklama. kas tai? Reklamos samprata. Plačiau apie prekybos centrą IKI. Anoniminės apklausos, apie prekybos centrą „Iki“ reklamos efektyvumą, analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Jau nuo tada,kai atsirado konkurencija,atsirado ir noras reklamuoti savo prekes. Tuo labiau dabar, šiais laikais, konkurencija yra begalinė, žmonės turi sugalvoti kašką naujo, tai, kas atitrauktų pirkėjų dėmesį, priverstų pirkti jų prekes, o vienintelis būdas tai padaryti, sukurti naują, išskirtinę ir akį traukiančią reklamą, kuri priverstų pirkėją užeiti ir nusipirkti jų siūlomą prekę. Taigi, šiuo darbu ir siekiu išsiaiškinti, kaip klientai vertina konkretaus prekybos centro „IKI“ teikiamų reklamų efektyvumą.

Tyrimo objektas:

Prekybos centro „IKI“ paslaugų vartotojai.

Tyrimo tikslas:

Išsiaiškinti prekybos centro „IKI“ reklamos efektyvumo vertinimą.

Tyrimo uždaviniai:

1.Atskleisti reklamos efektyvumo teorinę esmę;

2.Sudaryti anoniminės apklausos anketą apie prekybos centro „IKI“reklamos efektyvumą;

3.Atlikti tyrimą apie bendrovės teikiamų reklamų efektyvumą ir išanalizuoti gautus duomenis bei pateikti išvadas.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (2130 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 273 KB
  • Prekybos centro „IKI“ reklamos efektyvumo vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekybos centro „IKI“ reklamos efektyvumo vertinimas. (2014 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-centro-iki-reklamos-efektyvumo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:56