Prekybos centro Maxima vartotojų nuomonės tyrimas


Maxima kursinis. Reklama uab maxima kursinis. Maximoje darbuotoju kaita lemiantys veiksniai. Bakalauriniai darbai remimo politika pavyzdziai. Personalo kaita maximoje. Darbuotojų kaita maxima. Maximos pozicionavimo apklausa. Maxima tyrimai. Vartotojų nuomonės tyrimas kursinis. Vartotojo elgsena maxima.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Įmonės charakteristika. Vartotojų elgesio veiksniai. Vartotojų nuomonės formavimas – naujosios tendencijos. Rinkodaroje ir rinkos tyrimuose. Maxima grupės užsakymu atliktas vartotojų tyrimas. Praktinė dalis. Tyrimo metodai. Tyrimas ir rezultatai. Išvados. Naudota literatūra. Priedas.


Darbo objektas: prekybos centro MAXIMA vartotojai.

Tyrimo tikslas – nustatyti vartotojų elgseną lemiančių veiksnių įtaką prekybos centro MAXIMA rinkodaros sprendimams.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius;

2.Apklausti respondentus ir pateikti išvadas.

Prekybos centro Maxima vartotojų nuomonės tyrimas. (2012 m. Rugsėjo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-centro-maxima-vartotoju-nuomones-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:10