Prekybos centro Senukai rėmimo priemonių tyrimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Rėmimo teoriniai aspektai. Reklama. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Spauzdintos reklamos. Transliacinės reklmos. Viešoji ( išorinė) reklama. Reklamos pardavimo vietose. Specialioji reklama. Elektroninė reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Prekybos centro „Senukai“ charakteristika. Didmeninė prekyba. „Senukų“ elektroninė prekyba. Logistika. „Senukų“ transportas. Tiekėjai. Darbuotojai. „Senukų“ pirkėjai. PC “Senukai” asortimentas. Teikiamos paslaugos. Misija. Tikslai. Vertybės. PC „Senukai“ rėmimas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Įmonė vertina ir palaiko įvairias socialinės atsakomybės bei ekologijos iniciatyvas, atsakingai rūpinasi kiekvieno darbuotojo sauga bei nuolatiniu švietimu darbų saugos klausimais.2.1 Mažmeninė prekyba.

Norint išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie PC “Senukai” rėmimo priemonių efektingumą, buvo naudota anketos apklausa. Žemiau pateikti 30-ties respondentų atsakymai.

Respondentų buvo klausiama ar dažnai lankotės PC “Senukai”? 53 % (16) respondentų PC „Senukai“ lankosi kartais, 37 % retai lankosi PC “ Senukai” ir tik 10 % respondentų dažnai lankosi PC “ Senukai”. Apibendrinant šio klausimo rezultatus galima teigti, kad tik mažuma apklaustųjų respondentų lankosi retai, taiga PC “Senukai” yra gan populiarus prekybos centras.

Respondentų buvo klausiama kas įtakoja Jūsų apsipirkimą PC “Senukai. Respondentų apsipirkimą PC “Senukai” labiausiai įtakoja gausus asortimentas, net 15 respondentų pažymėjo šį variantą, 6 respondentai pažymėjo vieną iš kriterijų – gera kokybė. 5 apklaustieji pasirinko akcijas ir nuolaidas, 4 respondentai neturi nuomonės, PC ”Senukai” įvaizdis ir lojalumo sistema neįtakoja nė vieno respondento apsisprendimo apsipirkti PC “Senukai”. Apibendrinant šio klausimo rezultatus galima tegti, kad PC “Senukai” labai gausus prekių asortimentas, kuris labiausiai įtakoja pirkėjus lankytis šiame prekybos centre. Norint, didinti PC “Senukai” populiarumą reikia atreipti dėmesį į tuos kriterijus, kurių nė vienas respondentas nepažymėjo.

Respondentų buvo klausiama kokios rėmimo priemonės Jus labiausiai įtkoja apsiperkant PC “Senukai”? Apklausus 30 respondentų galima padaryti tokias išvadas: 78-nis % apklaustųjų labiausiai įtakoja apsiperkant PC “Senukai” – viena iš rėmimo priemonių – reklama. Taigi, galima teigti, kad PC “Senukai” gerai reklamamuoja savo siūlomas prekes bei teikiamas paslaugas. 16 % respondentų įtakoja apsiperkant PC “Senukai” rėmimo priemonė – pardavimų skatinimas. 6 % apklaustų žmonių mano, kad asmeninis pardavimas juos labiausiai įtakoja apsiperkant PC “ Senukai”. Nė vienas iš 30- ties respondentų nepasirinko atsakymo varianto – ryšiai su visuomene, pasirodo ši rėmimo priemonė PC “Senukai” mažiausiai pastebima. Apibendrinant šio klausimo rezultatus galima teigti, kad ryšiai su visiuomene ir asmeninis pardavimas mažiausiai įtakoja PC “Senukai” klientus. Norint šią problemą išspręsti ir siekti , kad šios rėmimo priemonės skatintų žmones lankytis PC “Senukai” reikia daugiau dėmesio skirti šioms rėmimo priemonėms populiarinti.

Respondentų buvo klausiama kaip manote ar PC “Senukai” pakankamai reklamuoja savo prekes? 70 % apklaustųjų respondentų mano, kad PC “Senukai” pakankamai reklmamuoja savo prekes. Taigi, galima teigti, kad PC”Senukai” reklama yra pakankamai gerai išvystyta ir ji tenkina vartotojus. Kiti likusieji 30 % respondentų mano, kad PC “ Senukai” nepakankamai reklmauoja savo prekes. Atsižvelgiant į šio klausimo rezultatus PC “Senukai” reikėtų nedaug tobulinti rėmimo priemonę – reklama, nes dauguma respondentų šios įmonės reklma yra patenkinti.

Respondentų buvo klausiama : Kokias PC ”Senukai” reklamos priemones dažniausiai pastebite? Televizinė reklama pastebima labiausiai, 17 respondentų pažymėjo šią reklamos priemonę. 16 apklaustųjų dažniasiai pastebi spaudos reklamą. 12 respondentų dažniausiai pastebi – spauzdintas reklamos priemones. 11 apklausoje dalyvavusių žmonių pažymėjo interneto reklamą. 9 respondentai pasirinko reklamą prekybos taškuose labiausiai pastebima. 8 žmonės teigia, kad dažniausiai pastebi lauko ( išorinę) reklamą. 6 apklaustieji dažniausiai pastebi radijo reklamą. 4 respondentai teigia, kad jiems dažniausiai pastebima PC “ Senukai” pašto reklama. 2 apklaustieji dažniausiai pastebi vitrinos reklamą. Ir tik 1 respondentas pastebi foto reklamą PC “Senukai” . PC “ Senukai” kino reklamos, reklamos ant transporto priemonių, šviesos reklamų, demonstarcinių reklamų bei reklaminių suvenyrų nepastebi visiškai, nė vienas respondentas nepasirinko šių galimų reklamos priemonių. Taigi, apibendrinat šį klausimą galima teigti, kad PC ”Senukai” naudoja nemažai reklamos priemonių, tačiau norint, kad reklama būtų dar efektyvesnė reikėtų atsižvelgti į visiškai respondentų nepastebimas reklamos priemones tokias kaip : kino reklamos, reklamos ant transporto priemonių, šviesos reklamos, demonstarcinės reklamos bei reklaminiai suvenyrai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 48 puslapiai (7025 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 786 KB
  • Prekybos centro Senukai rėmimo priemonių tyrimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Prekybos centro Senukai rėmimo priemonių tyrimas. (2015 m. Rugsėjo 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-centro-senukai-remimo-priemoniu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:23