Prekybos centrų tinklo CENTO pardavimų skatinimo priemonių analizė


Pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimų analizė. Pardavimų skatinimas prekybos vietose. Pardavimo priemones. Pardavimo skatinimo priemones. Pardavimu skatinimas imoneje. Referatai apie prekybos centrus. Pardavimu skatinimo planas. Pardavimų skatinimas prekybos centruose. Pardavimu skatinimas x imoneje.

Vadybos bakalauro darbas. Įvadas. Pardavimų skatinimo teoriniai aspektai. Pardavimų skatinimo sąvokos interpretavimas. Pardavimų skatinimo priemonių tikslai. Pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimo priemonių taikymo prielaidos. Pardavimų skatinimo priemonės marketingo komplekso kontekste. Uab „palink“ prekybos centrų tinklo cento parduotuvių analizė. Įmonės charakteristika. Stiprybių, silpnybių, galimybių, grėsmių (ssgg) analizė. Prekybos centruose taikomų pardavimų skatinimo priemonių analizė. Uab „palink“ prekybos centrų tinklo cento vartotojų nuomonės tyrimas. Tyrimo metodika. Empirinio tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra. Priedas.


1.Norint paskatinti pirkėjus dažniau apsilankyti prekybos tinkle CENTO, reikėtų dažniau taikyti pardavimų skatinimo priemones, geriausia - kainų sumažinimą. Esant ekonominiam nuosmūkiui, kainos sumažinimas turi ypatingą reikšmę.

2.Nuolaidos turėtų būti matomos ir greitai pastebimos. Jos turėtų būti išskirtos iš kitų kainų spalva ir netgi dydžiu.

3.Teikti daugiau reklamos apie įmones teikiamas pardavimų skatinimus ?

4.Taikant pardavimų skatinimo priemones, būtina atsižvelgti į tai kas domina pirkėjus ir efektyviau tai pateikti. Tokiu būdu būtų pritraukiama daugiau pirkėjų.

5.Vartotojai dažniau pastebi reklamas per televiziją. Remiantis apklausos duomenimis, rekomenduojama įmonei intensyviau naudoti šias pardavimų skatinimo priemones.

6.Organizuojant akcijas, būtina iš anksto apsirūpinti tomis prekėmis, ir tik tuomet paskelbti apie akcijas. Tokiu būdu sumažėtų nepatenkintų pirkėjų skaičius ir būtų sulaukiama gerokai mažiau nusiskundimų

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2012 m.
  • 35 puslapiai (6554 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 276 KB
  • Prekybos centrų tinklo CENTO pardavimų skatinimo priemonių analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Prekybos centrų tinklo CENTO pardavimų skatinimo priemonių analizė. (2012 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-centru-tinklo-cento-pardavimu-skatinimo-priemoniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:19