Prekybos įmonės įrengimų išdėstymas


Marketingo aprašymas. Prekybos įmonės įrengimų išdėstymas.


Užduotis

•Priskyriau kosmetikos parduotuvė kaip pavyzdį, kadangi prekės išdėstytos pagal išskirtinumą, akį traukia įvairių spalvų prekių kontrastas, kuris suteikia geras emocijas ir malonų jausmą pirkėjui.

•Priskyriau maisto prekių parduotuvė, atsižvelgdama į komfortišką išdėstymą, kavų įvairovę skirtingų gamintojų.

•Pirkėjas ypač mėgsta įsigyti prekę spontaniškai, kurios perkamos tik tada,kai pirkėjui pasiūlomos,kai į jas atkreipiamas dėmesys,turi būti atkreipiamas jo judėjimo kelyje, t.y. jam pakeliui.

•„Šaltoji zona“ parduotuvėje, tai zona, kurioje apsilanko mažiausiai žmonių. Aš prie šios grupės priskyriau buitines chemijos skyrių, nes žmonės atėję į parduotuvę nusipirkti indų ploviklio, pamato pigų maistą ir visai užmiršta nusipirkti, tai ko buvo atėję. Dėl kitos priežasties buitinė chemija yra toli nuo maisto prekių,todėl dažniausiai pirkėjai tingi ten eiti.

  • Marketingas Aprašymai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (529 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo aprašymai
  • Microsoft Word 4585 KB
  • Prekybos įmonės įrengimų išdėstymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekybos įmonės įrengimų išdėstymas. (2014 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-imones-irengimu-isdestymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:16