Prekybos įmonės komunikacinė politika analizė


Prekybos imones paslaugu politikos uzdaviniai. Komunikacinio proceso ir komunikacines politikos samprata. Imones komunikacinis procesas. Prekybos imones remimas ir komunikacija. Prekybos imones kursininia darbai. Imones komunikacijos politika. Imones politika samprata. Imones politikos analizė. Komunikacinę (rėmimo) politiką. Prekybinė komunikacija.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Komunikacijos politika. Komunikacija ir komunikacinio proceso samprata. Komunikacinis procesas marketinge. Komunikacijos strategijos kūrimo matmenys. Kaip sukurti efektyvią komunikaciją. Uab „astra“. Prekybos įmonės „astra“ komunikacinės politikos analizė. Išvados. Rekomendacijos. Priedas. Literatūra ir šaltiniai.


Lietuvoje gausu prekybos įmonių, pirkdamas prekes vartotojas nori turėti pasirinkimą, įvairių gamintojų pasiūlos palyginimo galimybę. Šią galimybę jiems gali suteikti prekybos įmonės, daugelio, dažnai tarp savęs konkuruojančių, gamintojų vienos paskirties prekes pirkėjui pateikdamos vienoje parduotuvėje. Kad prekybos įmonė pritrauktų vartotoją ji turi suteikti jam šia galimybę realizuodama savo asortimentą. Dabartinėje rinkoje, stiprėjant konkurencijai, tobulėjant informacijos rinkimo, kaupimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms, bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nesustabdomai auga, o teisingai parinkta prekybos įmonės komunikacinė politika padeda siekti įmonės tikslų, taip pat pritraukti vartotojų ir išlaikyti savo pozicijas rinkoje.

Tyrimo problema – didėjant prekių ir paslaugų pasiūlai bei atsirandant vis daugiau konkurentų, vienas svarbiausių prekybos įmonės uždavinių tampa komunikacinis procesas.

Tyrimo objektas – uab ,,astra‘‘ prekybos įmonės komunikacinė politika.

Tikslas – atlikti uab „astra“ prekybos įmonės komunikacinės politikos analizę. Uždaviniai. Apibrėžti komunikacijos politikos sampratą. Išanalizuoti komunikacinės politikos sandarą, valdymą. Ištirti prekybos įmonės uab „astra“ komunikacinės politikos analizę.

Informacijos šaltinių apžvalga – duomenis ėmiau iš mokslinės literatūros analizės, nustatyti prekybos įmonės veiklai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 28 puslapiai (4930 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 281 KB
  • Prekybos įmonės komunikacinė politika analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Prekybos įmonės komunikacinė politika analizė. (2012 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-imones-komunikacine-politika-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:23