Prekybos imonių tipai


Prekybos imoniu rusys. Imoniu tipai-referatas. Prekybos 5mon4s pagal tipus. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Prekybos imones tipas.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Pagal pardavimo būdą. Tradicinis pardavimas - pardavėjas už prekystalio. Savitarna. Katalogai ir internetas. Pagal salių plotą. Mažos. Vidutinės. Didelės. Didžiulės. Pagal prekių asortimentą. Specializuotos siauro, bet gilaus asortimento. Nespecializuotos plataus asortimento. Išvados. Naudota literatūra.


Pervažiuokime Lietuvą skersai ir išilgai, kelionėje bandykime surasti dvi vienodas įmones. Deja, mūsų pastangos bus bergždžios – nepavyks rasti dviejų vienodų įmonių: vienos yra sostinėje vilniuje, kitos kėdainiuose, trečios anykščiuose; vienos yra didelės – užima kelių hektarų plotą, kitos vos keletą kvadratinių metrų. Vienos vadinamos personalinėmis, kitos – uždarosiomis akcinėmis bendrovėmis, trečios – investicinėmis bendrovėmis, ketvirtos – bankais. O kiek daug įvairiausių veiklos sričių! Vienos kepa duoną, kitos ją parduoda, trečios siuva, ketvirtos prekiauja, ir visos jos įmonės. Nepaisant minėtų skirtumų, galima rasti bendrų brutoks prekybos įmonių tipas, kuris propoguoja tradicinį pardavimo būdą (pardavėjas už prekystalio) – ganėtinai šiuo metu tai labiausiai paplitęs prekybos būdas. Tai patogu pirkėjams ir naudingpastačiui atitinkamą parduotuvės dydžiui kasų skaičių išvengiama nepageatsiranda nemaža rizika prarasti prekes vagystės atvejų, todėl būtina įrengti patikimas apsaugos sistemas.

Gali nusidėvėti ar net galutinai susigadinti prekėsdauguma šiuolaikinių įmonių, norėdamos pagyvinti prekybą, įgyvendina modernų prekybos katalogais ar internetu būdą. Lietuvoje kolkas šis būdas nėra labai populiarus, tačiau statistika rodo, jonereikia samdyti pardavėjų ar įvairių konsultantų – visa informacija apie prekę psutrikus serverio veiklai gali atsirasti įvairių klaidų: praleiprekybos įmonės, rinkdamosios prekyvietės patalpos plotą, turėtų atsižvelgti į savo prekybos vietą. Pvz. Mažomis salėsmis turėtų pasitenkitni tos įmonės, kurios ruošiasi prekiauti mažame miestelyje ar gyvenvietėje.

Tokioje, mažoje, gyvenvietėje statyti didžiulio prekybos centro ir investuoti pinigus neapsimoka. Vargu ar gyvenvietėje užteks žmonių-pirkėjų vien tam, kad išlaikyti tokį centrą ir, kad jis dirbtų nenuostolingai.

Todėl tokiose mažose gyvenvietėse, arba teritorijose, kur potencialių klientų skaičius nėra didelis, labiausiai pravartu satyti mažas prekyvietes.

Visų pirma, tokių prekyviečių pastatymas bei eksplotacija yra labai pigi lyginant su dižiuliais prekybos centrais.

Be to, taip būtų lengviausvidutinių salių plotą prekybos įmonės pasirenka pagal tą patį principą – tai priklauso nuo potencialių klientų skaičiaus. Tokią prekyvietę pvz. Derėtų irengti mažos gyvenvietės centre. Ji atliktų miestelyprekybvietės parinkimas ir vėl pagal tą patį principą. Tokią prekybvietę derėtų įrengti viename didmiesčio gyvenamajame rajone.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 10 puslapių (904 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 37 KB
  • Prekybos imonių tipai
    8 - 2 balsai (-ų)
Prekybos imonių tipai. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-imoniu-tipai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:31