Prekybos ir paslaugų verslas


Verslo konspektas. Prekybos ir paslaugų verslo ištakos bei raida. Mainai, monetų, atsiradimas. Prekybos ir paslaugų ištakos ir vystymasis Lietuvoje. Prekybos ir paslaugų verslo ištakos bei raida. Paslaugų samprata ir savybės, paslaugų teikimo procesas. Paslaugų įmonių struktūra, valdymo modeliai, personalas. Vartotojo dalyvavimas paslaugų teikimo procese, kontaktų tipai. McGregor ir Ouchi organizacijų valdymo teorijos. Vadybos teorijoje ir praktikoje egzistuoja keturi įmonių valdymo modeliai. Pagrindinės personalo grupės paslaugų įmonėje. Personalo kompetencija ir valdymo būdai. Mišrios organizacinės struktūros. Paslaugų įmonių struktūra, valdymo modeliai, personalas. Paslaugų vadybos principai. Paslaugų rinkodaros kompleksas. Paslaugų vadybos principai. Paslaugų rinkodaros komplekso skirtumai Paslaugos marketingo kompleksas. Įmonės-komercinės, valstybinės. Organizacijos, asociacijos, grupės, komandos. Asmeniniam vartojimui. Mikro rinkodara.


Atliekami rinkos tyrimai siekiant nustatyti potencialių klientų elgseną ir poreikius Klientai sugrupuojami pagal jų savybes ir poreikius Išskiriamos tikslinės klientų grupės Išskiriant tikslines grupes: Kokie klientai priskiriami tiksliniai grupei? Kokius norus, problemas turi tikslinės grupės nariai? Kokiais būdais nugalėti konkurenciją ir teikti paslaugas tiksliniai grupei? Kaip tikslinė grupė vertina teikiamas paslauga? Kokie paslaugos teikimo kanalai? Kaip šios grupės klientai elgsis ateityje? Technologinės naujovės?

  • Verslas Konspektai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (5114 žodžių)
  • Verslo konspektai
  • Microsoft Word 49 KB
  • Prekybos ir paslaugų verslas
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekybos ir paslaugų verslas. (2014 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-ir-paslaugu-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:28