Prekybos marketingo tobulinimas taikant elektroninio ryšio priemones


Marketingo priemonių tobulinimo kryptys. Elektroninė komercija pasižymi sparčiai. Elektrininio rysio premones. Referatai rysio priemones lietuvoje. Elektroninio verslo priemones referatas. Marketingo komunikacijos priemones. Rašinelis ryšio priemones. Internetinio marketingo tobulinimas. El. marketingo tobulinimas. El marketingo tobulinimas.

Marketingo referatas. Informacinės technologijos vis sparčiau veržiasi į mūsų gyvenimą. Paprastas verslas tampa e-verslu, komercija – e-komercija, marketingas – e-marketingu įvedamos tokios sąvokos, kaip e-visuomenė ir pan. Tai nėra tiktai aklas raidelės “e” pridedinėjimas prie kiekvieno pasitaikiusio žodžio, juk dabar kompiuteriai, telefonai yra daugelio žmonių neatskiriama gyvenimo dalis. O kur renkasi žmonės, nesvarbu ar tai bus vieša susibūrimo vieta, kavinė, klubas, aikštės ar internetas, kiti žmonės organizuoja verslą.


Tai nėra tiktai aklas raidelės e pridedinėjimas prie kiekvieno pasitaikiusio žodžio, juk dabar kompiuteriai, telefonai yra daugelio žmonių neatskiriama gyvenimo dalis. O šiuo aspektu internetas yra tiesiog puiki vieta, tik pagalvokite, kiek žmonių iš viso pasaulio kasdien ten praleidžia savo laiką! Nesvarbu, kad dabar Lietuva dar labai stipriai atsilieka nuo išsivysčiusių pasaulio valstybių, juk čia sakysite, kad Lietuvoje internetu naudojasi tik 11% gyventojų, tačiau tai dažniausiai jauni žmonės gaunantys vidutines ir aukštesnes pajamas, kaip tik ta grupė į kurią orentuota didelė verslo dalis, be to šis skaičius pastoviai auga.

Esant tokioms tendencijoms įmonėms dažnai neužtenka realios veiklos, norėdamos sėkmingai konkuruoti jos privalo pasinerti ir į virtualų pasaulį. Taip sparčiai daugėja elektroninių parduotuvių, įmonės stengiasi pristatyti savo veiklą internete, daugėja įmonių puslapių, o taip pat ir reklamos. Internete organizuojamos apklausos norint įvesti vieną ar kitą prekę.

Pavyzdžiui mūsų kaimynai lenkai aktyviai naudoja internetą tiesioginėje rinkodaroje. Ten atliktas vienas pirmųjų tokio tipo tyrimų europoje parodė, kad lenkijoje sparčiai auga firmų susidomėjimas internetu kaip kliento pasiekimo priemone. Šiuo metu internetu aktyviai naudojasi maždaug pusė tyrimų kompanijos taylor nelson sofres obop apklaustų verslo subjektų, o dar kelio elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant interneto tinklus. Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius.

  • Marketingas Referatai
  • 2011 m.
  • 5 puslapiai (1427 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Prekybos marketingo tobulinimas taikant elektroninio ryšio priemones
    8 - 3 balsai (-ų)
Prekybos marketingo tobulinimas taikant elektroninio ryšio priemones. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-marketingo-tobulinimas-taikant-elektroninio-rysio-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:54