Prekybos pagrindai Gardėsis prekės ženklas


Verslo savarankiškas darbas. Įvadas. Prekinė išvaizda. Pakuotė. Prekės ženklas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės vartotojai. Kokybė ir savybės. Prekių rinka. Prekės įsigyjimas. Reklama. Pardavimų skaitinimas. Išvados. Santrauka. Naudota literatūra.


Gardėsio“ kepykla gerai žinoma ir paplitus tarp pirkėjų, ji jau turi apie 17 skirtingų produktų. Kadangi yra pasiekusi brandos laikotarpį ,turi savo klientų ratą, tačiau bendrovė nestovi vietoj: kuria naujus produktus, taip plėsdami savo veiklą ir didindami klientūrą. „Gardėsio“ kepyklos produktai yra ekologiški, todėl dažnai klientais tampa tie, kurie praktikuoja sveiką gyvenseną.

Produktų įpakavimai, išskyrus bandelių, nelabai atkreipiantys dėmėsį, neryškūs. Kaina aukštesnė nei vidutinė, tačiau lyginant su kitais ekologiškais produktais, ji gan normali.

„Gardėsis“ taip pat žinomas dėl savo socialinės veiklos: įvairių akcijų, padedant sergantiems, silpniesiems, gyvenimo nuskriaustiems žmonėms. Beveik kiekvienais metais kepykla gauna prestižinius produktų apdovanojimus.

Tyrimo objektas: UAB „Gardesio“ prekės ženklas

Tyrimo tikslas: Išanalizuoti „ Gardėsio“ kepyklos prekės ženklą

Susipažinti su „Gardėsio“ gaminamos produkcijos prekine išvaizda;

Išsiaiškinti „Gardėsio“ produkcijos savybes ir kokybę;

Įvertinti UAB „Gardėsio“ prekių rinką.

Gaminio išvaizda yra labai svarbus bruožas. Akį traukianti pakuotė gali paskatinti pirkėją rinktis gaminį, nepaisant kitų prekės savybių. Didelį vaidmenį atlieka tai, kas rašoma ant pakuotės. Sveika mityba besirūpinantis pirkėjas pirmenybę teikia tokios rūšiems prekėms. „Gardėsio“ gaminamos „Jorės“ duonos šūkis „Jokių E“ yra pirkimą skatinanti frazė, nors įtaresnį vartotoją gali gluminti sudėtyje paminėtas priedas tešlai. Kitų „Gardėsio“ gaminių pakuotės yra žemiškų spalvų, prekių pavadinimai yra aiškiai įskaitomi. Vis dėl to, pačios pakuotės nėra tokios, kurios parduotuvės lentynoje ryškiai išsiskirtų iš kitų duonos gaminių. Bandelių pakuotės yra ryškesnių spalvų, ant kiekvienos vaizduojanti pakuotėje esančios bandelės išvaizdą ir joje esantį įdarą. Tokios, dėmesį atkreipiančios patrauklios pakuotės ypatingai sužadina vartotojų apetitą ir poreikį pirkti. „Gardėsio“ batono pakuotės neryškios, su gerai įskaitomu užrašu, atviros, pro permatomą pakuotę matosi gaminys.

„Gardėsio“ ženklu pažymėta duonos kepykla yra žinoma kaip kokybiškų ir sveikų duonos gaminių gamintoja. Šis ženklas jau rado savo gerbėjus ir nuolat užkariauja naujus. „Gardėsio“ išskiriamasis žymuo yra logotipas, kuriame vaizduojamas simbolis (kepėjas ir grūdai) ir žodinė informacija (pavadinimas, lengvai įsimintinas, turintis teigiamą asosiaciją su žodžiu gardu). „Jorės“

Prekybos pagrindai Gardėsis prekės ženklas. (2016 m. Sausio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-pagrindai-gardesis-prekes-zenklas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:46