Prekybos verslas Italijoje


Italijos prekyba. Italijos verslas. Verslas+italijoje. Verslas su italija. Isvados apie italija. Darbai italijoje. Italijos uzsienio prekyba. Lietuvos ir italijos uzsienio prekyba. Italija isvados. Lietuvos tarptautine prekyba su italija.

Ekonomikos konspektas. Prekybos verslas italijoje. Italijos vidaus prekyba. Užsienio prekyba. Vietinio verslo steigimas. Atstovo biuras ir skyriai. Lietuvos prekyba su italija. Išvados. Italijos prekyba, ir ypač mažmeninė, per pastaruosius dešimt metų, plėtojosi labai dinamiškai, joje įvyko didžiuliai kiekybiniai ir kokybiniai pokyčiai.


Italijos prekyba, ir ypač mažmeninė, per pastaruosius dešimt metų, plėtojosi labai dinamiškai, joje įvyko didžiuliai kiekybiniai ir kokybiniai pokyčiai. Jiems didžiausią įtaką turėjo sparčiai besikeičianti ekonominė ir teisinė aplinka (prasidėjęs šalies ekonominis atsigavimas ir gyventojų pajamų augimas, rinkos santykius bei prekybą reguliuojančios bei reglamentuojančios teisinės bazės formavimas), nuolat stiprėjanti konkurencija, keliantitalijoje per pastaruosius dešimt metų ženkliai išaugo prekybos įmonių skaičius. Ypač daug investicijų buvo skirta pietų italijos ekonomikai vystyti. Tai šiek tiek pristabdė visos italijos ūkio plėtrą. Jeigu 1995 metais šalyje buvo 50900 įmonių, tai 1997 metais tik 43456 įmonės. 1996 – 1997 metais padidėjus kitomis veiklomis užsiimančių įmonių skaičiui, prekybos įmonių skaičius žymiai sumažėjo (nuo. % 1995 metais iki. 4% 1997 metais). Tai ypač būdinga buvo mažmeninėje prekyboje.

Nepaisant prekybos įmonių skaičiaus ir parduotuvių tinklo mažėjimo, prekybos apimtys augo, vidaus prekyba stiprėjo. Svarbiausias prekybos rodiklis – mažmeninė prekių apyvarta – 1997 metais viršijo. mlrd. Italijos lyrų.

Mažmeninės prekių apyvartos struktūroje pastoviai didėjo nemaisto prekių dalis. Ypač sparčiai didėjo ilgalaikio vartojimo prekių ( baldai, kilimai, elektros buitiniai prietaisai, televizoriai, videoaparatūra bei radijo prekės, automobiliai) pardavimas. Vien per pastaruosius metus minėtų prekių lyginamasis svoris šalies mažmeninėje prekių apyvartoje padidėjo. punktais (nuo. % iki. %). Ši tendencija liudija apie gyventojų pajamų didėjimą, kylantį gyvenimo lygį.

Pastaraisiais metais italijos prekyboje toliau mažėjo valstybinės prekybos vaidmuo. 1995 metais valstybinei prekybai teko. 7%, privačiai prekybai –. 5% visos mažmeninės prekių apyvartos. Jei valstybinės prekybos vaidmens mažėjimą iš dalies galima paaiškinti privatizacija, tai vartotojų kooperacijos nuosmukitalijos užsienio prekybos apyvarta 2002 m. Siekė 516,3 mlrd. Eur. Italijos importas 2002 m. Sudarė 249,36 mlrd. Eur (per metus sumažėjo 1). Italijos eksportas 2002 m. Sudarė 266,94 mlrd. Eur (per metus sumažėjo 3%).

  • Ekonomika Konspektai
  • 2011 m.
  • 3 puslapiai (978 žodžiai)
  • Ekonomikos konspektai
  • Microsoft Word 9 KB
  • Prekybos verslas Italijoje
    8 - 1 balsai (-ų)
Prekybos verslas Italijoje. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekybos-verslas-italijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:30