Premium alaus segmentas rinka bei jos privalumai trūkumai Lietuvoje


Marketingo referatas. Įvadas. Tikslinė rinka. Vartojimo intensyvumas. Reguliarus/banguojantis. Vartojimą skatinantys veiksniai. Alaus vartojimo intensyvumas. Vartojimą paskatinantys veiksniai. Realios kategorijos kainų ribos, psichologinės vartotojų kainų ribos. Kainos nustatymo procesas. Kainą lemiantys veiksniai. Premium alaus kategorijos kainų ribos. Psichologinės vartotojų kainų ribos. Reguliarus kainų lygis - patraukliausias ir priimtiniausias. Priimtiniausia akcinė kaina. Reklamos/pardavimo skatinimo veiksmų poreikis, potencialus kanalų efektyvumas. Eterio tarša kategorijoje, ar pastebimas sustiprėjimas/sumažėjimas, tai sukeliantys veiksniai.


Premium segmento alus pagrinde skirtas jaunimui, didesnių pajamų gavėjams. Tikėtina, jog tokį alų perką žmonės uždirbantys pakankamai pinigų ( daugiau 4000 lt ) , arba tie kurie nori pasirodyti prieš kitus, jog jie gali sau leisti nusipirkti brangesnį alų. T.y. dažniausiai jaunimas arba aukštesnės socialinės padėties žmonės. Tad labai svarbi yra reklama, kuri produktą padarytų išskirtinį, sukurtų įvaizdį ( pvz., tokį alų vartoją įžymūs, visi mėgiami asmenys) ir žmonėms nebūtų gailą mokėti daug pinigų už jį.

Geografinis segmentavimas. Galima išskirti miesto gyventojų segmentą, nes premium segmento alaus daugiausiai yra perkama miestuose, o kaimuose vartojamas pigesnis ir prastesnės kokybės – nėra labai svarbus prekės ženklas.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1607 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Premium alaus segmentas rinka bei jos privalumai trūkumai Lietuvoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Premium alaus segmentas rinka bei jos privalumai trūkumai Lietuvoje. (2014 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/premium-alaus-segmentas-rinka-bei-jos-privalumai-trukumai-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:31