Premium segmento kava


Ekonomikos referatas.

Kokia kava yra Premium. Darbo objektas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tikslinė rinka. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichologinis segmentavimas. Išsegmentavusios rinką suradome , kad pelningiausiai rinka yra miesto gyventojai , kurie gauna didesnes pajamas. Pagrindiniai konkurentai. Vartojimo intensyvumas. Reguliarus banguojantis. Vartojimą skatinantys veiksniai. Realios kategorijos kainų ribos , psichologinės vartotojų kainų ribos. Premium kavos kategorijos kainų ribos. Reguliarus kainų lygis - patraukliausias ir priimtiniausias. Priimtiniausia akcinė kaina. Reklamos pardavimo skatinimo veiksmų poreikis , potencialus kanalų efektyvumas Kokia yra „ Lavazza “ reklama pasaulyje. Eterio tarša kategorijoje , ar pastebimas sustiprėjimas sumažėjimas , tai sukeliantys veiksniai. Naudota literatūra.


Šiame darbe aprašėme Premium segmento kavos rinką, jos trūkumus privalumus, kainas ir t.t. Šiai dienai kava ypatingai aktuali. Dauguma žmonių mėgsta gerti kavą ne tik rytais, bet ir kitu paros metu. Žmonės vertina geras kavos pupeles, jų skonį, bei aromatą. Pasak apklausos rezultatų, vartotojai dažnai geria kavą, dėl to jog kava ryte suteikia žvalumo, žmogus gauna energijos.

Darbo objektas: Premium segmento kavos rinka bei jos privalumai, trūkumai Lietuvoje.

Darbo tikslas: išanalizuoti į Lietuvą importuotą Premium segmento kavą.

Darbo uždaviniai:

Sužinoti tikslinę rinką;

Sužinoti vartojimo intensyvumą;

Išanalizuoti kavos kainas;

Išanalizuoti kavos reklamavimą Lietuvoje;

Surasti prieinamiausią Lietuviui kavos akcinę kainą;

Tikslinė rinka

Vartotojams reikia ne masinių, o būtent jiems tinkamų prekių ir paslaugų. Prekės, paslaugos ir visi marketingo veiksmai turi būti nukreipti į tam tikrą rinkos dalį. Tai vadinama tiksliniu marketingu, kurio pradžia - rinkos segmentavimas. Kad nustatyti tikslinę rinką mes pasirinkome segmentavimo metodiką, kuri leis nustatyti kurioje vietoje, kokias pajamas gaunantys žmonės dažniausiai renkasi Premium kavą. Pasirinkome tris segmentavimo tipus: geografinis (pagal gyvenamąją vietą: kaimas, miestelis, miestas), demografinis( pagal amžių), psichologinis ( ko žmonėms reikia, kad jie pirktų Premium kavą).

Geografinis segmentavimas. Galima išskirti miesto gyventojų segmentą, nes premium segmento kava daugiausiai yra perkama miestuose, o kaimuose vartojama pigesnė ir prastesnės kokybės. Kaimuose nėra labai svarbus prekės ženklas, nes ten pajamos yra mažesnės.

Demografinis segmentavimas. Kavą gali gerti visi, bet nėra itin patartina vaikams. Pagal mūsų apklausą didesnę procentų dalį sudaro vartotojai nuo 18 metų iki 34 metų, kurie kavą geria dažnai. Nuo 35 iki 54 metų žmonės kavą geria jau rečiau. Religija, rasė, tautybė nelabai turi reikšmės, daugiausiai reikšmės turi pajamos.

  • Ekonomika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1571 žodis)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 386 KB
  • Premium segmento kava
    10 - 5 balsai (-ų)
Premium segmento kava. (2016 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/premium-segmento-kava.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:23