Prezentacinė atributika


Firmos atributika. Įmonės prezentacinė veikla. Firminis dokumentu aplankas tai. Firmos stiliaus kurimas , pristatymas. Prekes pristatymas zmonems viesai. Prekes pristatymas auditorijai. Prezentacines prekes. Kvietimas i firmos presentacija. Prezentacines dovanos. Firmine atributika dalyvio kortelė.

Dailės referatas. Prezentacinės atributikos kūrimas. Firminis stilius. Prezentacija. Prezentacinė atributika. Vėliavėlė. Aplankas dokumentams. Dalyvio kortelė. Kvietimas. Stovelis. Kompaktinės plokštelės apipavidalinimas. Plakatas. Firminis stilius– tai firminio ženklo, spalvų, grafikos, šrifto elementų vienybė. Šių elementų vienybė atsispindi firmos vidaus ir išorės apiforminime, firmos rekmaloje tiek vizualinėje, tiek garsinėje, ofisų, produkcijos, gamybinių ir kitų firmos patalpų apipavidalinime, darbuotojų aprangoje. Firminis stilius– tai bendras sisteminės grupės giminingų objektų maninis apipavidalininmas. Sutvarkytas firminis stilius netiesiogiai garantuoja prekių, paslaugų kokybę. Atsispindi pavyzdingas firmos darbas ir gamyboje ir su gamyba susijusioje veikloje. Firmos stilius formuoja ir pagarbą firmai, pasitikėjimą jos pasiūlimais. Stiliaus kūrimas turi būti planuotas ir apgalvotas, kadangi tai ilgalaikis produktas, pristatysiantis įmonę visur ir visada. Kiekviena įmonė, kaip ir žmogus, turi tik jai būdingą charakterį ir bruožus, kuriuos priimdami ir suvokdami, žmonės susikuria jos įvaizdį. Pastaruoju metu įvaizdis tampa svarbiausiu įmonės vadybos aspektu. Sėkminhas įmonės įvaizdis padeda klientams susidaryti teigiamą nuomonę apie įmonę, jos teikiamas paslaugas. Prezentacija – tai firmos, prekės arba paslaugos pristatymas. Dažniausiai organizuojami parodose, bet gali vykti kaip atskiras renginys. Pristatymas– tai tam tikras priėjimo prie vartotojo būdas, kuriuo siekiama, kad siūloma prekė ar paslauga būtų palankiai priimama. Prekės pristatymas rengiamas siekiant paveikti ir parengti auditoriją pirkimui. Viešas pristatymas – aktyvus renginys, tai pertnerių bendradarbiavimas, kurio metu jie tikisi idėjos, patarimo, išmintingo žodžio, galinčio juos įkvėpti ar net pakeisti jų gyvenimą. Dalyviams dažniausiai reikia pagalbos, informacijos, paskatos veikti. Pristatyme dalyviai viliasi iš pranešėjo sužinoti tai, kas jiems dar nežinoma apie pristatomą prekę, paslaugą arba idėją. Tai firmos atributika su jos firminiu ženklu, spalva, šriftu. Prezentacinė atributika skirta organizacijai, firmai ar įmonei, jos prekėms ar paslaugoms pristatyti ir reklamuoti, supažindinti vartotojus su firmos, įmonės ar organizacijos veikla. Dokumentų dėklas (aplankas)– tai ne tik firminė bet ir reklaminė produkcija. Dokumentų dėkle galiam dėti reklaminės produkcijos rinkinį. Kurį bus paparasta ir patogu tiek parduoti tiek paimti. Kompleksiškai pateikiama informacija patogesnė peržiūrai, todėl


Firminis stilius– tai firminio ženklo, spalvų, grafikos, šrifto elementų vienybė.

Firmos stilius didina reklamos efektyvumą. Reklamos poveikis priklauso tiesiogiai nuo to, kiek kartų ji kartojama. Firmos stiliaus elementai reklamoje leidžia pasiekti didelį efektą, mažiau kartų skelbiant reklamą. Firmos stilius padeda įtraukti į rinką naujas prekes ir paslaugas. Firmos stilius labai teigiamai veikia jos kultūros lygį, jos vizualią aplinką, taip pat formuoja viso personalo pasididžiavimą tuo, kad kiekvienas prisideda prie bendro reikalo. Patyrimas rodo, kad smulkūs, iš pirmo žvilgsnio nežymūs firminiai daikčiukai– plunksnakočiai, bloknotai, gairelės, etiketės, lipdukai, skiriamieji darbo vietų ženklai ir užtikrina darbo našumo padidinimą ir kokybės pagerinimą.

Kiekviena įmonė, kaip ir žmogus, turi tik jai būdingą charakterį ir bruožus, kuriuos priimdami ir suvokdami, žmonės susikuria jos įvaizdį. Sėkminhas įmonės įvaizdis Prekės pristatymrengiantis prekės pristatymui reikia pasirūpinti puikiomis ir jaukiomis patalpomis, tinkamu produkto įpakavimu, pristatymo scenarijumi, personalo pasiruošimu, bei puikia išvaizda. Prieš pristatymą, kaip ir prieš parodas ar muges, išleidžiami specialūs kvietimai garbiems svečiams, skleidžiama informacija per masines informacijos priemones.

Viešas pristatymas – aktyvus renginys, tai pertnerių bendradarbiavimas, kurio metu jie tikisi idėjos, patarimo, išmintingo žodžio, galinčio juos įkvėpti ar net pakeisti jų gyvenimą. Pastaruoju metu labai populiaru pristatinėti naujas knygas, muzikinius kūrinius, naują tv ar radijo programų tinklelį. Tarepusavio supratimui pasiekti pristatymų pranešimo tekstai dažnai pagyvenami iliustracine medžiaga. Taip ilgiau išlaikomas klausytojų dėmasys, lengviau prisimenamas pranešimo turinys.

Visiems epizodams privartu sugalvoti antraštes ir spalvas, kurie pabrėžtų tai, ką reikėtų įsidėmėti. Tai suaktyvina pristatymo eigą, verčia klausytojus užsirašyti patikusią mintį ir nelikti abejingiems. Pristatymo tekstas turi būti susietas su klausytojų poreikiais. Tai puikus pristatomųjų prekių, paslaugų ir renginio reklamavimo būdas, ilgam įstringantis dalyvių atmintyje. Viešą pristatymą galima palyginti su puikiai surežisuotu spektakliu, nkuris palieka didžiulį įspūdį jo dalyviams.

įmonės dalyvaudamos parodose ir mugėse, siekia pagerinti, sustiprinti savo įvaizdį rinkoje, pademonstruoti laimėjimus, propoguoti naujus gaminius. Tai efektyvi priemopnė užmegzti tiesioginius ryšius su pirkėjais, sudaryti sutartis.

  • Dailė Referatai
  • 2011 m.
  • 11 puslapių (1457 žodžiai)
  • Dailės referatai
  • Microsoft Word 936 KB
  • Prezentacinė atributika
    8 - 2 balsai (-ų)
Prezentacinė atributika. (2011 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/prezentacine-atributika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:57