Priešmokyklinės grupės vaikai ir kūno kultūra


Kūno kultūros kursinis darbas. Įžanga. Teorinės pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo prielaidos. Termino ikimokyklinio amžiaus vaikų motyvacija analizė. Programos „Gera pradžia“ teorinių nuostatų analizė. Metodų, kurių pagalba diegiama „Geros pradžios“ programa kūno kultūros. Užsiėmimuose, analizė. Pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo eiga ir rezultatai. Pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo metodo aptarimas. Pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo aplinkos ir tiriamųjų charakteristikų. Analizė. Pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo eiga ir rezultatų aptarimas. Kompetencijų tobulinimo perspektyva savirefleksijos kontekste. Išvados. Literatūra. Priedai.


Todėl ir pasirinkau tokį tikslą: išanalizuoti, kaip aš galėčiau, taikydama „Geros pradžios” programą, motyvuoti priešmokyklinės grupės vaikus geriau atlikti kūno kultūros užduotis.

Siekiant užsibrėžto tikslo, buvo sprendžiami šie darbo uždaviniai:

•išanalizuoti motyvacijos ikimokykliniame amžiuje sampratą;

•išryškinti programos „Gera pradžia“ teorines nuostatas, taikomas kūno kultūros užsiėmimuose.

•aptarti metodus, kurių pagalba diegiama “Geros pradžios” programa kūno kultūros užsiėmimuose;

•taikant pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo metodą priešmokyklinės grupės vaikų kūno kultūros užsiėmimuose, atlikti tyrimą ir apibendrinti gautus rezultatus.

Darbe taikyti tyrimo metodai:

•mokslinės literatūros ir dokumentų analizė;

•stebėjimas;

•dienoraščio rašymas;

•interviu;

•apklausa raštu.

Tyrimas pradėtas 2008-10-15d. ir baigtas 2009-04-15d. Tyrimo logika susideda iš trijų etapų (žr. 1 pav.).

Priešmokyklinės grupės vaikai ir kūno kultūra. (2013 m. Spalio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/priesmokyklines-grupes-vaikai-ir-kuno-kultura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:45