Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas. girdimųjų suvokimų ugdymas. foneminės klausos lavinimas


Lietuvių skaidrės. Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas. Savarankiško darbo tikslas ir uždaviniai. Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas. Girdimųjų suvokimų ugdymas. Foneminės klausos lavinimas. Ugdomosios veiklos epizodas. Išvados. Naudota literatūra. Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas.


Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas. girdimųjų suvokimų ugdymas. foneminės klausos lavinimassavarankiškas darbas.

Tikslas – supažindinti su priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos, girdimųjų suvokimų ugdymu ir foneminės klausos lavinimu; Uždaviniai: Pateikti priešmokyklinio amžiaus vaikų pedagogo tikslus kalbos ugdyme; Atrasti priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymo priemones;.

Atskleisti girdimųjų suvokimų ugdymo aspektus; Atskleisti foneminės klausos lavinimo būdus; Sudaryti ugdomosios veiklos epizodą.

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas (1).

Priešmokyklinis ugdymas Lietuvoje yra laikomas nuosekliojo švietimo dalimi (Augustinienė A., Burinskienė R., Kajokienė I., 2013); Tikslas - padėti vaiko tolesnei socializacijai, užtikrinti demokratinio bendravimo pamatus ir brandinti vaiką mokyklos aplinkai (Augustinienė A., Burinskienė R., Kajokienė I., 2013).

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas (2).

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinę kompetenciją sudaro: Kalbos suvokimas ir kalbėjimas; Skaitymo ir rašymo pradmenys. (Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa, 2014).

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas (3).

Siektina, kad vaikas baigęs programą: Norėtų bendrauti, bendradarbiauti; Gebėtų suprasti kitus, išreikšti save; Būtų suprastas; Gebėtų sukaupti dėmesį; Tinkamai vartoti ir tobulinti gimtąją kalbą; Suprastų ir naudotųsi neverbaliniais ženklais (gestais, mimika ir kt.); Bendrautų vadovaudamasis etikos ir etiketo taisyklėmis (Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa, 2014).

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas (5).

Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas (7).

Kiekvienas vaikas individualus; Vienų vaikų kalbos pagrindas - gimtoji tarmė, kitų – bendrinė kalba; Vaikų kalbinę patirtį veikia socialinė ir kultūrinė patirtis; Įvertinti tai, ką vaikas jau žino; Ugdymosi procesas vaikui turi būti įdomus; Svarbu skatinti vaiko savarankiškumą ( Monkevičienė O.

  • Lietuvių kalba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (1068 žodžiai)
  • Kolegija
  • Lietuvių skaidrės
  • MS PowerPoint 427 KB
  • Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas. girdimųjų suvokimų ugdymas. foneminės klausos lavinimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikacinės kompetencijos ugdymas. girdimųjų suvokimų ugdymas. foneminės klausos lavinimas. (2014 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/priesmokyklinio-amziaus-vaiku-komunikacines-kompetencijos-ugdymas-girdimuju-suvokimu-ugdymas-fonemines-klausos-lavinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:45