Priklausomos ir nepriklausomos pakabos


Mechanikos skaidrės. Priklausomos,nepriklausomos pakabos. Pakabos skirstymas. Priklausoma pakaba. Nepriklausoma pakaba. Nepriklausoma priekinė pakaba skirstoma. McPherson pakaba. McPherson. Dviejų trikampių svirčių pakaba. Daugiasvirtė priekinė pakaba. Pagal elastingų( tamprių) elementų tipą pakabos būna. Linginė pakaba. Linginė. Spyruoklinė pakaba. Torsioninė pakaba. Pneumatinės pakabos. Pneumatinė pakabos. Hidropneumatinė pakaba. Pagrindiniai gedimai.


Makferson tipo pakaba; Dviejų svirčių pakaba; Daugiasvirtė priekinė pakaba;.

Pagal elastingų( tamprių) elementų tipą pakabos būna:.

Hidropneumatinėje pakabojevisą automobilio masę laiko suslėgtos dujos slegiamos skysčio.Siurblio varomąjį skystį slėgio reguliatorius gali nukreipti į cilindrus ir padidinti slėgį cilindruose( pakelti automobilį). Išleidus skystį į bakelį,pakabos aukštis sumažės. Važiuojant patogiai, nedideliu greičiu ,sklandžiu įjungiamas pagrindinis pakabos hidropneumatinis akumuliatorius. Jis suminkština pakabą.Važiuojant dideliu greičiu,jis išjungiamas. Priklausomai nuo apkrovos aukščio reguliatoriai palaiko nustatytą priekinių ir užpakalinių ratų aukštį.

Svarbiausi sugedusios pakabos požymiai yra: pašaliniai garsai; vibracija; nestabilus automobilis kelyje. Pagrindinės pašalinių garsų ,eksploatuojant automobilį , priežastys ir pašalinimo būdai: Galimas gedimas: sudilusios amortizatorių įvorės arba atramos, atsileidę tvirtinimo varžtai.Rekomendacija: pakeisti amortizatorių atraminius guolius, įvores,patikrinti tvirtinimo varžtų užveržimą. Galimas gedimas: susidėvėję amortizatoriai;Rekomendacija: pakeisti amortizatorius naujais. Galimas gedimas: susidėvėjusios  guminės  svirčių įvorės;Rekomendacija: pakeisti svirčių įvores. Galimas gedimas: lūžusi spyruoklė;Rekomendacija: spyruoklės keitimas. Galimas gedimas: didelis šarnyro, vairo trauklės,antgalio laisvumas; Rekomendacija: pakeisti sudilusias detales naujomis. Galimas gedimas: kintant automobilio greičiui didėjantis garsas pakaboje;Rekomendacija: patikrinti ir pakeisti rato guolį. Atkreipiame dėmesį į tai kad, esant vienai sugedusiai pakabos detalei dėl padidėjusio apkrovimo ir vibracijos greičiau dėvisi ir kitos, be to, stipriai klibančios ir skleidžiančios garsą sujungimo detalės gali išsinerti. Atpalaiduotas nuo visos pakabos ratas  tampa nevaldomas, todėl galima sugadinti vairo traukles, amortizatorių ir turėti didelių bėdų kelyje, jau nekalbant apie tai, kokios pasekmės  važiuojant dideliu greičiu.

  • Mechanika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 23 puslapiai (860 žodžių)
  • Mechanikos skaidrės
  • MS PowerPoint 748 KB
  • Priklausomos ir nepriklausomos pakabos
    10 - 7 balsai (-ų)
Priklausomos ir nepriklausomos pakabos. (2015 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/priklausomos-ir-nepriklausomos-pakabos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:36