Prketlenčių vežimo maršrutu technologinių procesų projektavimas


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Tarptautininių krovinių vežimo teoriniai aspektai. Sausumos transporto rūšių palyginimai. Automobilių transportas. Geležinkelių transportas. Kelių transporto teisinis pagrindimas. Kelių transporto kodeksas. Geležinkelių transporto kodeksas. Kelių transporto veiklos licencijavimo taisyklės. Geležinkelių transporto veiklos licencijavimo taisyklės. Tarptautinio krovinių vežimo automobilių keliais sutartis. Vairuotojo darbo laikas. Krovinių klasifikacija. Kelių transporto priemonės. Parketlenčių vežimo maršrutu pakruojis – drolshagen technologinio proceso projektavimas. Transporto rūšies parinkimas. Krovinio charakteristika. Transporto priemonės parinkimas. Maršruto sudarymas. Maršruto sąmata. Parketlenčių vežimo maršrutu klaipėda –šiauliai technologinio proceso projektavimas. Transportavimo rūšies parinkimas. Krovinio charakteristikos. Transporto priemonės parinkimas. Maršruto sudarymas. Maršruto samata. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiais laikais sunku rasti žmogų ar įmonę, kurie savo kasdienį gyvenimą bei veiklą galėtų įsivaizduoti be transporto ir jo teikiamų keleivių ir krovinių vežimo paslaugų. Ar patys vyktume į darbą ar poilsines keliones, ar važiuotume į parduotuves pirkti savo poreikiams tenkinti reikiamų produktų, ar lauktume šių produktų pristatymo namuose – be transporto visi šie kasdienio gyvenimo reiškiniai vargu ar būtų įmanomi. Visa tai daro įtaką ir gamybos įmonių veiklai. Tik transporto aptarnavimo dėka jos gali atsigabenti tinkamas žaliavas, reikalingas gamybai vykdyti, ir pateikti galutiniams vartotojams jau pagamintas prekes.

Atsižvelgiant į tokią transporto svarbą žmogaus kasdieniame gyvenime ir jo įtaką įmonių veiklai, susidaro įspūdis, kad transporto paslaugos, ar tai būtų keleivių, ar krovinių vežimai, turėtų būti tinkamai planuojamos ir organizuojamos. Prie pagrindinių transportinio aptarnavimo uždavinių, kurių sėkmingas sprendimas gali užtikrinti aukštą teikiamų transportinių paslaugų kokybę, galima priskirti:

transporto priemonės ir ją aptarnaujančių infrastruktūros statinių tarpusavio sąveikos užtikrinimas;

krovinio savybių išsaugojimas transportavimo ir krovos darbų metu.

Kursinio projekto objektas: Parketlenčių vežimo technologinių procesų projektavimas maršrutu Pakruojis (LT) – Drolshagen (D) ir maršrutu Klaipėda (LT) – Šiauliai (LT).

Kursinio projekto tikslas: išanalizuoti parketlenčių pervežimą maršrutu Pakruojis (LT) – Drolshagen (D) ir maršrutu Klaipėda (LT) – Šiauliai (LT) technologinį procesą.

Pristatymo planavimas apima transportavimo būdo ir transporto rūšies parinkimą, transportavimo maršrutų ir transporto kiekio nustatymą.

Svarbiausias automobilių transporto privalumas yra jo manevringumas. Geležinkelio ir vidaus vandenų transportas priklauso nuo kelių ilgio, o automobiliais krovinius galima vežti ant geros dangos neturinčiais keliais, taip pat sunkiai išvažiuojamu reljefu. Automobilių manevringumą lemia gerai išvystytas automobilių keliu tinklas ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Automobiliai gerai tinka pristatyti krovinius „nuo durų iki durų“, galimas didelis lankstumas krovinių priėmimo, išdavimo, gabenimo terminų bei transporto priemonės pakeitimo požiūriu. Specializuotais automobiliais įmanoma gabenti įvairios agregatinės būklės krovinius, taip pat sunkiasvorius krovinius (refrižeriai, cisternos, silosai ir kt.). automobilių transportui būdingas palyginti didelis greitis ir nedidelė transportavimo rizika.

priklausomumas nuo oro sąlygų (rūkas, plikšala ir pan.);

eismo ribojimas švenčių ir poilsio dienomis (ES).

Pagrindinės geležinkelio transporto ypatybės ir privalumai yra patikimumas, reguliarumas, universalumas, galimybė vežti įvairiarūšius, sunkius ir stambiagabaričius krovinius, neatsižvelgiant į metų laiką ir klimato sąlygas. [1]

nurodymai jei krovinį paeiliui veža keli vežėjai.

Tarp krovinio siuntėjo ir krovinio vežėjo sudaroma krovinio gabenimo sutartis, pagal kurią siuntėjas apmoka vežėjui už suteiktą paslaugą.

Krovinio vežimo sutartį patvirtinantis dokumentas yra krovinio važtaraštis (žiūrėti 1 priede).

Važtaraštyje privalo būti nurodyti šie duomenys:

turi būti įrašytas nurodymas, kad dokumentas sudarytas pagal šios konvencijos nuostatas.

Krovinio siuntėjas turi teisę disponuoti krovinius, iki kol jis neperduotas gavėjui.

normalus – mažiausiai 11 valandų laikas skirtas poilsiui,

sutrumpintas – trumpesnis nei 11, bet ilgesnis nei 9 valandų laikas skirtas poilsiui;

normalus – mažiausiai 45 valandų laikas skirtas poilsiui,

kasdienio vairavimo trukmė negali viršyti 9 valandų (tačiau 2 kartus per savaitę kasdienio vairavimo trukmė gali būti prailginta iki 10 val.);

Klasifikacija – tai kokios nors kilmės daiktų paskirstymas į tarpusavyje susijusias klases pagal jiems labiausiai būdingus požymius, kurie išskiria juos iš kitų daiktų. Sukurtoje klasifikacijos sistemoje kiekviena daiktų klasė užima tam tikrą vietą ir toliau gali būti smulkinama į poklasius.

Klasifikacija yra itin svarbi organizuojant krovinių vežimus. Jau minėta, kad galimų vežti daiktų nomenklatūra viršija 20 mln. pozicijų. Kad vežimo procese su tokia gausia prekių nomenklatūra būtų elgiamasi teisingai, klasifikaciniai požymiai turi atspindėti sąlygas, keliamas jų transportavimui, tarpiniam saugojimui bei krovos darbų atlikimui. Norint patenkinti išvardintas sąlygas, krovinių skirstymo į klases pagrindu reikia imti būdingiausius ir reikalingiausius požymius praktiniu požiūriu.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 44 puslapiai (7208 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 4255 KB
  • Prketlenčių vežimo maršrutu technologinių procesų projektavimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Prketlenčių vežimo maršrutu technologinių procesų projektavimas. (2016 m. Kovo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/prketlenciu-vezimo-marsrutu-technologiniu-procesu-projektavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:13