Problemos analizė Važiavimas į universitetą su dviračiu?


Vadybos kursinis darbas.

Probleminė sritis. Problemos paieška( esamos padėties suvokimas)? Kam aktualu? Edward de Bono 6 kepurių principas. Pliusai, minusai, tai kas įdomu. Problemos sprendimas.


Kaip paskatinti studentus naudotis dviračių transportu? Ar nėra tam tinkamų sąlygų mieste, nėra kur jį palikti saugiai? Miesto valdžia turėtų rodyti daugiau dėmesio dėl studentų gerovės, ar pats universitetas turėtų aiškiau spręsti šia situaciją? Mano nuomone ši susidariusi situacija turėtų būti aktuali patiems studentams, kurie nori turiningiau išnaudoti susisiekimą ir norėtų naudoti dviratį kaip efektyvią transporto priemonę. Norima skatinti naudotis dviračiu kaip transporto priemonę susisiekimui į universitetą.

Kiekvienas studentas nori sutrumpinti ir efektyviau išnaudoti savo laiką keliaujant į universitetą, tačiau kartais tas laikas paleidžiamas veltui, tiesiog stovint įstrigus kamščiuose, nedidelis kelio atstumas iki universiteto užtrunka iki valandos. Taigi nusprendžiau surasti priežastis, kodėl studentai nesirenka smagesnės kelionės su dviračiais ir savo laiko neišnaudoja sveikiau, negu tiesiog stovint autobuse. Visgi ne aš vienas tuo domėjausi. Trumpą straipsnį pavyko rasti dienraštyje „15 min“:

Pirminis analizės etapas, kur surinkta pirminė informacija naudojuosi asmeniška patirtimi, kadangi esu studentas galiu ši problema man aktuali. Viduryje nurodyta aktualiausia problema.

Aplink nurodysiu savo mintis, ką aš jaučiu, kas man patinka arba nepatinka apie esamą situaciją. Šią lentelę naudojausi iš knygos „ Kūrybiškas problemų sprendimas“ , pagal V. Obrazcovas.

Logine schema padės struktūrizuoti tolimesnį darbą, bus galima labiau konkretizuoti problemos atsiradimo priežastis. Stengsiuosi naudoti tiek internetinę apklausą, tiek pasikalbėsiu su savo gupiokais, bei kitais pažįstamais studentais. Taip pat pabandysiu susisiekti su asmenimis atsakingais už dviračių infrastuktūrą mūsų universitete.

Taigi pradėsiu vykdyti apklausa tarp studentų. Naudojama schema, kuria rėmsiuos viso darbo metu:

Pasirinkau Edward de Bono 6 kepurių principą, kaip instrumentą, padedantį nagrinėti mano problemą, kadangi paskaitų metu pavyko išsiaiškinti, jog šį metodą paranku naudoti norint geriau suprasti kito studento požiūrį arba pažvelgti į reiškinį ar faktą iš kitokios perspektyvos. Šio instrumento pagalba, atsisakę įprastinio mąstymo išnagrinėjome savo problemą :

Apibendrinus naudotą instrumentą, galime teigti, jog mums pavyko sutelkti mąstymą bei kitaip pažiūrėti į dviračių problemą bei jos sprendimų būdus. Kepures mes naudojome po vieną, pradedami nuo mėlynosios ir baigdami su mėlynąja, mes visi kartu stengėmės galvoti tam tikra viena kryptimi, kurią nurodo kepurės spalva. Dabar galime teigti, jog šis instrumentas padėjo mums plačiau į viską pažiūrėti aptarti ne tik mums palankius sprendimus bet ir tuos į kuriuos ne visada norime atkreipti dėmesį. Iš pradžių manėme, kad dviračių problema būtų išspręsta jei tik mieste prasiplėstų dviračių takai arba pagerėtų jų būklė, tačiau dabar matome, jog problema slypi ne vien tame. Taip pat suvokėme, kad problemą galime įžvelgti ir mažame dviračių populiarume miestuose, skurdžia informacijos plėtra, dviračių parkavimo vietų stygiuje bei pačiuose žmonėse.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2587 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2290 KB
  • Problemos analizė Važiavimas į universitetą su dviračiu?
    10 - 3 balsai (-ų)
Problemos analizė Važiavimas į universitetą su dviračiu?. (2016 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/problemos-analize-vaziavimas-i-universiteta-su-dviraciu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:40