Problemos nagrinėjimas pagal G. Guay atvejo vertinimo schemą


Pedagogikos analizė. Kliento probleminės situacijos aprašymas. Problemos nagrinėjimas pagal g. Guay‘aus atvejo vertinimo schema. Socialinės reabilitacijos ir integracijos orientacinės gairės. Literatūra.


Dažnai konfliktuoja su bendraamžiais. Namuose bendraudamas su mažais vaikais, bendraamžiais bei suaugusiais dažnai būna grubus, įžeidus, kas dažniausiai priklauso nuo jo nuotaikos. Nemoka konstruktyviai spręsti iškilusių konfliktų, bendradarbiauti, priimti sprendimus sudėtingose situacijose. Turi žalingų įpročių (rūko, išgeria).

Mažvydui būdingos šios elgesio problemos:

•Agresyvus, įžūlus elgesys, dažnai pasireiškiantys pykčio priepuoliai;

•Prieštaraujantis, negatyvus elgesys;

•Pamokų praleidinėjimas, žema mokymosi motyvacija;

•Konfliktiški santykiai su bendraamžiais;

•Piktnaudžiavimas alkoholiu, narkotinėmis medžiagomis (rūko, vartoja alkoholį);

•Turi polinkį vogti, įsitraukti į nusikalstamą veiklą.

Dabar vaikas nuolat stebimas, bendradarbiaujama su policiją, psichologų. Dirbama pagal individualią programą, kurios tikslas - ugdyti berniuko gyvenimo įgūdžius, kurie padeda asmenims pozityviai elgtis kasdieniniame gyvenime, didina asmeninę kompetenciją, ugdo sveiką vaikų ir paauglių gyvenimo būdą.

  • Pedagogika Analizės
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (792 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 66 KB
  • Problemos nagrinėjimas pagal G. Guay atvejo vertinimo schemą
    10 - 4 balsai (-ų)
Problemos nagrinėjimas pagal G. Guay atvejo vertinimo schemą. (2014 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/problemos-nagrinejimas-pagal-g-guay-atvejo-vertinimo-schema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:29