Problemos sprendimo strategijos skaidres Lietuvos paštas


Viešojo administravimo skaidrės. Problemos sprendimo strategijos planas. “Lietuvos paštas”. Problema. Vartotojų elgesio pakeitimas. Tikslas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal elgesį. Pozicionavimas. Rėmimas. Vaizdo klipai. Spausdinta reklama. „Tavo laiško per Kalėdas laukia ne tik Kalėdų senelis“.


Dėl komunikacinių technologijų raidos XX ir XXI a. akivaizdžiai sumažėjo visuomenės poreikis tradiciniams laiškams. „Lietuvos paštas“ (toliau – LP) peorientuodamas savo veiklą pradėjo siūlyti didesnę paslaugų įvairovę (pinigų perlaidos, paskolos), tuo pačiu didesnę veiklos dalį užėmė vis aktualus siuntinių siuntimas, nors šiame sektoriuje atsirado reikšminga konkurencija.

Susirašinėjimas laiškais turėtų būti suprantamas kaip galimybė pradžiuginti ir pamaloninti laiško gavėją, išliekamąją vertę turinčiais laiškais, kurie gali būti alternatyva XXI a. įprastiems komunikacijos kanalams. Laiškų rašymą įprasminti ne kaip XXI a. nereikalingą atgyveną, o kaip abipusį malonumą teikianti komunikavimo procesą. Todėl šiame sprendime ypač svarbus pozicionavimas.

Populiarinti tradicinių laiškų rašymą ir „užauginti“ naują laiškus rašančių gyventojų kartą.

15-25 m. Abi lytis (dažniau merginos) Pajamos minimalios ir remiami tėvų Išsilavinimas – nebaigtas aukštasis arba nebaigtas vidurinis. Kiti demografinio segmentavimo aspektai nereikšmingi.

Idėjiškos, meniškos, romaniškos asmenybės, mėgstančios palaikyti pastovų artimą ryšį su savo artimaisiais.

Problemos sprendimo strategijos skaidres Lietuvos paštas. (2015 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/problemos-sprendimo-strategijos-skaidres-lietuvos-pastas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:35