Procesinės motyvacijos teorijos teiginiai


Procesines motyvacijos teorijos ir. Motyvacijos procesines teorijos. Procesinės teorijos.. Antriniai poreikiai psichologiniai poreikiai.

Vadybos referatas. Visi žmonės turi įgimtų savybių, gabumų, kurie, jiems sąveikaujant su su aplinka, kinta ir vystosi. Kiekvienas žmogus yra nepakartojamas ir tik su didelėmis išlygomis galima žmones jungti į grupes, turinčias bendrus siekius, interesus. Priklausomai nuo charakterio, kiekvienas darbuotojas toje pačioje situacijoje dažnai elgiasi visiškai skirtingai. Todėl vadovas, norėdamas žmones motyvuoti kokio tai tikslo siekimui, turi žinoti jų poreikius.


Motyvavimas - tai savęs ir kitų veiklos, siekiant asmeninių ar organizacijos tikslų, skatinimo procesas.

žmonių poreikiai, psichologinis darbo klimatas yra galingadarbo našumą įtakojanti jėga. Tai davė pradžią naujai valdymo teorijos krypčiai, apimančiai žmonių veiklos motyvavimo organizacijoje problemų nagrinėjimą. Šios krypties tyrimo objektas - žmonių poreikiai, kaip jų veiklos elgesio motyvai ir jų patenkinimo būdai.

Psichologai teigia, kad žmogus turi poreikį, kuomet jis jaučia fiziologinį arba psichologinį kažko tai trūkumą. Motyvacijos teorijos suklasifikavo poreikius į dvi grupes: pirminius ir antrinius poreikius.

Pirminiai poreikiai savo prigimtimi yra fiziologiniai ir, kaip taisyklė, įgimti. Tai maisto, vandens, oro, miego, sekso poreikiai.

Antriniai poreikiai savo kilme yra psichologiniai. Pvz. , pasisekimo, pagarbos, prisiri

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 5 puslapiai (1863 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 11 KB
  • Procesinės motyvacijos teorijos teiginiai
    8 - 3 balsai (-ų)
Procesinės motyvacijos teorijos teiginiai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/procesines-motyvacijos-teorijos-teiginiai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:00