Procesinio požiūrio įgyvendinimas (2)


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Procesų valdymas. Procesų kokybės valdymas. Kokybės vadybos principai. Proceso esmė. Procesų vaizdavimas. X įmonės procesas. Išvados. Literatūra.


Reikia pasirinkti matavimo metodas, leidžiantis laiku ir tiksliai pateikti duomenų rūšis, reikalingas brėžiamam grafikui. Tai gali būti išvestiniai duomenys (pvz. neatitikimų procentas), teikiantys bendrą informaciją, arba tiesioginiai kintamųjų duomenys

Reikia nuspręsti numatomo valdyti proceso savybės, prioritetas suteikiamas toms savybėms, kurios esamu momentu nėra stabilios ir kurias būtina nuolat sekti ir valdyti

Norint išlaikyti puikia kokybės sistemą reikia – produktų tobulinimą laikyti pastoviu tikslu savo įmonėje, pritaikyti naują filosofiją, kad būtų pasiektas ekonominis stabilumas, nereikia remtis vien tik kaina, stengtis gerinti sistemą, vadovas turi gerai vadovauti, nes vadovas tai grupės treneris. Svarbiausia pašalinti baimes, nes jos trukdo tikslams pasiekti. (kelėta tobulinimo pavyzdžių iš „14 Demingo būdų“).

Vienu iš svarbiausių laimėjimų, pasiektų vadybos ir administravimo srityje per pastarąjį dešimtmetį, pelnytai galima laikyti procesinio požiūrio įsigalėjimą. E. Demingas savo darbuose pabrėžia orientavimosi i procesus svarba. Procesinio požiūrio neįvertinimas ir jo galimybių nepanaudojimas, E. Demingo nuomone, sulėtino Amerikos verslo plėtrą. (2, 107 psl.)

Kiekvienoje organizacijoje yra daugiau arba mažiau funkcinių skyrių, hierarchijos lygių, gamybos arba paslaugų teikimo linijų. Tarp siekiamų organizacijos tikslų neišvengiamai atsiranda barjerų, priešinimosi jėgų. Šias kliūtis iki galo galėsime įveikti tik tada, kai sugebėsime perimti procesinį požiūrį, tą universalų tikslų siekimo ir mąstymo būdą, kuris tinka visoms funkcijoms, visiems lygiams, visoms galimybėms ir paslaugų teikimo linijoms. Šiuo metu procesinis požiūris užima vis tvirtesnes pozicijas privataus verslo srityje ir viešajame sektoriuje. atitinkančias kokybės vadybos sistemas, iki 2003 metų pabaigos turėjo persiorientuoti i procesinį požiūrį. Toks griežtas ISO organizacijos reikalavimas nėra atsitiktinė užgaida. Jis paremtas vadybos, vadybinio mąstymo raidos tendencijų aiškiu suvokimu ir atsakomybe už jos rekomenduotų vadybos sistemų veiksmingumą ir jų gyvybingumą ateityje. Tai signalas ir Lietuvos viešajam sektoriui, kad laikas atkreipti rimtą dėmesį į procesinį požiūrį. (2, 108 psl.)

Procesinio požiūrio įgyvendinimas (2). (2014 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/procesinio-poziurio-igyvendinimas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:39