Procesinio požiūrio tyrimas įmonėje


Procesinis poziuris i organizacija. Procesinis požiūris. Procesinio poziurio igyvendinimas imoneje. Referatas procesinis poziuris. Procesinis poziuris imoneje. Dievu miskas. Procesinis požiūris į organizacij. Procesinis poziuris vadybos. Procesinio poziurio lygiai. Žmogiškųjų išteklių strategija ir jos įtaka organizacijos.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Valdymo funkcijos. Procesinis požiūris. Uab „windex“ nuolatinio gerinimo analizė. Įmonės pristatymas. Uab „windex“ procesinio požiūrio tyrimo analizė. Pasiūlymai ir išvados. Literatūra. Kokybės vadybos principų įgyvendinimo organizacijoje tyrimo anketa.


Norint pilnai išnaudoti su kokybės valdymu susijusius pranašumus, reikia įsisavinti visuotinės kokybės vadybos principus, susipažinti su pagrindiniais jos diegimo praktikoje aspektais

Kokybė - tai objekto (produkto) savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numanomus poreikius.

Kokybės sistema - tai įmonės organizacinės struktūros, nustatytos darbo tvarkos (procedūrų), procesų ir išteklių (įskaitant darbuotojus) visuma, kurios reikia, norint pasiekti, kad produktas atitiktų jam keliamus reikalavimus. Jei ši visuma "įvilkta" į gerą sistemą, galima sėkmingai valdyti visus įmonės veiklos aspektus, kurie turi į takos klientui tiekiamo produkto kokybei.

Kiekviena perspektyvi įmonė siekia sukurti kokybišką prekę, o tai kainuoja pinigus. Todėl įmonės tikslas - siekti, kuo aukštesnės kokybės kuo mažesnėmis sąnaudomis (kuo efektyviau naudojant išteklius).

Anksčiau buvo manoma, kad geresnė kokybė reikalauja didesnių išlaidų, todėl buvo neefektyviai eikvojama daug žaliavų, darbo jėgos ir kt. Taip pat tuometinė ekonomikos teorija, nagrinėdama kokybę, jos nevertino kiekybiškai, neapskaičiuodavo jos išlaidų.

Šiuo metu kokybės išlaidos užima svarbų vaidmenį įmonės veikloje. Jos padeda planuoti verslo strategiją, įvertinti kokybės tobulėjimo periodus, pelno didinimą ir pan.

Siekiama pagerinti kokybę su mažesnėmis išlaidomis reikia atkreipti dėmesį į kokybės programos ekonominius įvertinimus.

Organizacija pranašumą įgytų pasitelkiant naujus organizacijų valdymo metodus, pritaikant juos moksliškais pagrindais. Ypatingą dėmesį reikia skirti organizacijos valdymo planavimui, sutelkti pastangas optimaliam veiklos organizavimui, pasirinkti tinkamą vadovavimo metodą bei stilių, nustatyti organizacijos veiklos principus, sutelkti dėmesį į visus svarbiausią konkurencinio pranašumo šaltinius.

Šio darbo tikslas – atlikti uab „windex“ procesinio požiūrio tyrimo analizę bei pateikti tobulinimo projektą. Tam, kad pasiekti tikslą, numatomi sekantys uždaviniai: susipažinti su procesinio požiūrio samprata. Atlikti procesinio požiūrio analizę uab „windex“ teoriniu bei praktiniu aspektais. Pateikti uab „windex“ procesinio požiūrio tobulinimo projektą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 26 puslapiai (3659 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 401 KB
  • Procesinio požiūrio tyrimas įmonėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Procesinio požiūrio tyrimas įmonėje. (2012 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/procesinio-poziurio-tyrimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:08