Produkcijos realizavimo valdymas


Vadybos referatas. Įvadas. Gamybinių įmonių realizavimo strategijos formavimas. Strateginis planavimas. Ilgalaikiai tikslai ir jų formulavimas. Verslo komerciniai tarpininkai. Išteklių šaltiniai. Pateikimo kanalai. AB “Geonafta” veikla bei jos produkcijos realizavimo organizavimas. AB “Geonafta” įkūrimas. AB “Geonafta” veikla. AB “Geonafta” produkcijos realizavimas. AB “Geonafta” realizavimo tobulinimo galimybės. Išvados.


Produkcijos realizavimas – tai vienas iš svarbiausių klausimų komercijos moksle, nes tik pardavus produkciją galima padengti jos gamybos kaštus. Ypač svarbu, kad asmuo, kuris vadovauja įmonei, sugebėtų visų dirbančiųjų interesus suvienyti tikslams pasiekti ir įgyvendinti, kad vadovautųsi ne tik savo įsitikinimais, bet visų įpirmoje dalyje ypatingas dėmesys bus skirtas strategijai ir jos formavimui. Vadovams svarbu sekti sparčius technologinius, rinkos pokyčius. Todėl jie turi mąstyti strategiškai, kad pasiektų reikiamą tikslą.

Strateginiame procese būtina numatyti įvykius, pasinaudoti įvairiomis galimybėmis, nustatyti išorinius ir vidinius pranašumus bei trūkumus, priimti kuo geresnius sprendimus.

Antroje dalyje susipažinsite su AB geonafta , jos veikla (naftos gavyba, kiti papildomi darbai), produkcijos realizavimo procesu.

Trečioji dalis skirta AB geonafta realizavimo tobulinimui. Čia pateikti pasiūlymai pagerinti kai kurias veiklos sritis, sumažinti sąnaudas.

Kursiniame darbe remiamasi socialinių mokslų daktaro, docento v. Sūdžiaus, a. Seiliaus. R. Virvilaitės, s. Urbonavičiaus, f. S. Butkaus, g. T. Palubinsko knygomis. Taip pat užsienio literatūra: f. Kotler ir kt. Knygomis. Neatsisakyta ir paskaitų konspektų, kurieorganizacijos verslo sėkmė priklauso nuo to, kaip vadovas sugebės suderinti įvairias ūkinės veiklos sritis ir užtikrinti jų tarpusavio darbą. Todėl taip svarbu teisingai suformuluoti įmonės idėją, misiją, nustatyti realius ir konkrečius tikslus, parinkti tinkamą veiklą. Visus šiuos faktorius apima strateginis planas, kurį reikia labai kruopščiai parengti, nes tai yra organizacijos ateities numatymas.

Strategija - tai detalus, visapusiškas, kompleksinis planas, užtikrinantis - organizacijos misijos ir tikslų siekimą.

Dažniausiai strategiją formuoja ir kuria aukščiausia valdymo grandis, bet dalyvaujant visų lygių vadovams.

Strateginis planas būtinai turi būti paremtas plačiais tyrimais ir faktais, todėl organizacija privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie pramonės šaką, rinką, konkurenciją ir kt.

Strateginis planas organizacijai tiekia apibrėžtumą, individualumą ir sudaro sąlygas priimti tam tikro tipo darbuotojus. Toks planas atveria organizacijai perspektyvą. Be to, jis turi būti parengtas taip, kad prireikus galima būtų jį modifikuoti ir perorientuoti.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 21 puslapis (4633 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 49 KB
  • Produkcijos realizavimo valdymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Produkcijos realizavimo valdymas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkcijos-realizavimo-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:51