Produktas: Šiluminiai batai


Technologijų projektas.

Įvadas. Šiluminiai batai. I. ,,Šiluminiai batai” trumpas aprašymas. Ii. Vartotojo apibūdinimas. Iii. Konkurentų analizė. Šiluminių batų” dizaino registravimas. I. ,,Šiluminių batų” dizaino pateikimas. Iv. Registravimo kriterijų aprašymas. Šildomų batų“ prekės ženklo registravimas. I. Tradicinio prekės ženklo pateikimas. V. Panašių registruotų prekių ženklų analizė. Šiluminiai batai licencijavimas. I. Licencijos objekto parinkimas. Ii. Potencialių licenciatų apibūdinimas. Iii. Prekės ženklo registravimo būdo parinkimas. Gamybos sistema. I. Įranga. Ii. Technologijos ir aplinkosauga. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas: kuriant naują produktą yra svarbus intelektinės nuosavybės kūrimas ir registravimas.

Šiluminiai batai yra puiki išeitis tiems, kuriems nuolat šąla kojos. Turėdami šildančius batus galima džiaugtis šiluma, ir suaktyvėjusia kraujotaka bei puikia savijauta. Avėdami šiuos batus nejausite šalčio. Kaip sakoma šilta kojoms šilta visam kūnui.

Kartu su su šiais batais vartotojai gaus informacinį lapelį kaip naudotis šia preke, kaip ją prižiūrėti. Kitoje lapelio pusėje pateikiama informacija apie įmonę. Yra nurodomi kontaktiniai duomenys. Tai pat yra pateikiama garantijos taisyklės. Šiai prekei suteikiama dviejų savaičių garantija.

Įmonė atsako už nekokybišką prekę pakeičia prekę kita arba grąžina pinigus, kaip pageidauja klientas.

Vartotojas yra verslo dėmesio centre. Įmonės sėkmė priklauso nuo vieno iš svarbiausių elementų – vartotojo. Vartotojas įmonei yra svarbiausias aspektas, kurį reikia išanalizuoti, kokiems vartotojams bus gaminama prekė.

Mūsų sukurta prekė tinka įvairaus amžiaus žmonėms. Nuo jauniausio iki seniausio vartotojo. Svarbiausi yra patogumo ir praktiškumo kriterijai.

Sėkmingai konkuruojant avalynės rinkoje svarbiausi sėkmės veiksniai yra prekė, kuri pateisina lūkesčius ir vartotojui prieinama kaina.

Mūsų siūlomas produktas Lietuvoje yra naujas. Todėl tiesioginių konkurentų nėra ,nes tokio tipo prekės Lietuvoje nėra. O prie netiesioginių konkurentų priskirtumėme įmones, kurios gamina batus su kailiais. Savo siūlomą prekę priskirtumėme prie prabangos prekių, kuri atlieka papildomą funkciją. Kaina yra aukštesnė negu paprastų šiltų batų. Prekės pranašumas- visada šiltos kojos. Šildomų batų konkurencinis išskirtinumas:

  • Technologijos Projektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Dovilė
  • 11 puslapių (1344 žodžiai)
  • Universitetas
  • Technologijų projektai
  • Microsoft Word 138 KB
  • Produktas: Šiluminiai batai
    10 - 2 balsai (-ų)
Produktas: Šiluminiai batai . (2017 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/produktas-siluminiai-batai.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 09:59