Produkto analizė šokoladas Karūna


Karuna sokoladas. Karunos sokoladas. Karūna prekes zenklas. Karuna prekinis zenklas. Karuna sokoladas gamintojas. Šokoladas referatas. Referatas apie sokolada. Karuna pakuote. Karuna sokoladas vikipedija. Karuna sokolado asortimentas.

Ekonomikos referatas. Šokoladas „karūna“. Produktas. Produktas siaurąja prasme. Prekės ženklas. Prekės klasifikavimas. Produkto forma. Prekės gyvavimo ciklas. Produktas plačiąja prasme. Kainodara. Kainų nustatymo tikslai. Paklausos nustatymas. Kainų vertinimas. Kainų palyginimas. Paskirstymas. Paskirstymo kanalas. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Rėmimas. Rėmimo strategija. Reklama. Swot analizė.


Uab kraft foods Lietuva – įmonė, gaminanti ne vieną prekę, bet tam tikrą prekių asortimentą. Prekių asortimentas – tai visų prekių ir prekių grupių rinkinys, kurias parduoda įmonė. Viena labiausiai žinomų šios įmonės gaminamų produktų asortimevartotojas prieš įsigydamas prekę pirmiausiai dėmesį atkreipia į jos pakuotę bei prekinį ženklą. Perkant prekę svarbus prekės ženklas bei kaina. Kuo stipresnis prekės ženklas, tuo labiau vartotojai yra linkę rinktis produktą.

karūnos prekės ženklas yra labai gerai žinomas visose baltijos šalyse, rusijoje, baltarusijoje, ukrainoje bei kitose valstybėse. 2004m. Gegužės 17 d. Taline, baltijos ekonomikos forumo metu vykusiame pirmame tarptautiniame konkurse baltijos metų prekės ženklas 2004 geriausiu Lietuvos prekės ženklu buvo išrinktas UAB kraft foods Lietuva prekės ženklas karūna . Jam suteiktas vienas iš pagrindinių apdovanojimų - nacionalinis metų prekės ženklas (Lietuvos) . Be to, karūna pripažinta geriausiu baltijos šalių prekės ženklu maisto produktų kategorijoje. Prie karūnos sėkmės prisidėjo ir lengvai įsimenamas jos simbolis bei tiek šalies, tiek užsienio vartotojams suprantamas ženklo pavadinimas.

Idėją dabartiniam karūnos ženklui pasiūlė patys kraft foods Lietuva darbuotojai. Remdamasi jomis, ženklą kūrė tarptautinė reklamos agentūra ogilvy & mather , o tobulino vokiečių pakuotės karūnos prekinis ženklas beveik visiškai dominuoja esminiuose šokolado rinkos segmentuose. Artimiausi konkurentai netgi susšokoladas yra impulsyvaus pirkimo prekė. Jis perkamas be išankstinio sprendimo, ūmai kilusiam norui ar poreikiui patenkinti, perkamas dėl vertingų savybių, reikalingų fizinį bei protinį darbą dirbančiam žmogui. Tai atsitinka netikėtai pastebėjus karūnos šokoladą. Šį šokoladą būtų galima prisikirti ir yp karūnos šokoladas – tai kokybiškas, stilingas savo prekės pavadinimu bei pakuote, daug vertingų savybių turintis produktas. Naujoji karūnos šokoladų pakuotė, apsaugo šokoladą nuo aplinkos poveikio, geriau išlaiko aromatą ir skonį, puikiai atspindi produkto kokybę. Prekės pavadinimas karūna – gerai žinomas daugelyje šalių.

Veiksniai, lemiantys prekės pasirinkimą yra skonis, kokybė, ženklo žinomumas, pakuotė. karūnos šokoladas visus šiuos veiksnius yra įgyvendinęs kuo geriausiai, todėl kaina nėra pagrindinis šokolado pasirinkimą lemiantis veiksnys.

karūnos šokoladas yra lengvai pastebima prekė. Ji išsiskiria iš kitų prekių savo įpakavimu.

  • Ekonomika Referatai
  • 2010 m.
  • 11 puslapių (2974 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 55 KB
  • Produkto analizė šokoladas Karūna
    10 - 1 balsai (-ų)
Produkto analizė šokoladas Karūna. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-analize-sokoladas-karuna.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:12