Produkto analizė šokoladiniai saldainiai


Sokoladiniu saldainiu rinka. Apie saldainiu rinka. Isskirtinis paskirstymas. Ab "naujoji rūta" 2012. Ab naujoji ruta imones rinkodaros veiklos analize. Rutos saldainiu asortimento analize. Saldainiu parduotuviu rinkos anaize. Saldainiai ivadas. Savarankiški darbai is saldainiu. Ssgg analize naujoji ruta.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekių asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Prekių kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Parduotuvės (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke. Ab „naujoji rūta“ asortimentas. Potencialūs konkurentai. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą. Reklamos klasifikavimas. Reklamavimo būdai. Reklama spaudoje. Reklama per televiziją. Reklama per radiją. Reklama internete. Išvados. Literatūra. Priedas „ab „naujoji rūta“ internetinis tinklalapis“. Priedas ab „naujoji rūta“ apklausa „reklama spaudoje ir viešojoje erdvėje“.


Šokoladas - dievų ir žmonių maistas. Ne veltui tiek daug prirašyta apie jo naudą ir gerąsias savybes. Daugeliui tai ne tik vaikystės potraukis ar pomėgis, o tam tikras draugystės, laimės simbolis. Manoma, kad valgyti šokoladą yra menas: jei saldainiai yra dėžutėje, tai dėžutės viršelis dedamas įstrižai po saldainiais piešiniu į viršų, kad valgantieji jį matytų.

Mūsų pasirinkta tiriamoji prekė yra AB „Naujoji rūta“ šokoladiniai saldainiai dėžutėje „Monserat“. Pasirinkome šią prekę, nes ji paklausi ir vertinama. Sunku surasti žmogų, kuris nemėgtų šokoladinių saldainių. Suvalgę 100 gramų šokolado, gauname net 550 kcal (2300 kJ), todėl nuo seno šokoladu papildomi narų, sportininkų, ypač kopiančių į kalnus, studentų (egzaminų, sesijų metu) maisto daviniai. Jis padeda atstatyti jėgas, o šokolado kvapas teigiamai veikia centrinę nervų sistemą, kelia nuotaiką ir padeda susikaupti.

Darbo tikslas – išnagrinėti AB „Naujoji rūta“ produktą - šokoladinius saldainius dėžutėje „Monserat“.

Darbo uždaviniai:

•Pristatyti pasirinktą prekę, jos pagrindines savybes, specifiką, tikslinę rinką;

•Apibūdinti sąvokas, susijusias su nagrinėjama preke;

•Pristatyti parduotuvę (skyrių), kur prekiaujama nagrinėjama preke;

•Išanalizuoti konkurentus nagrinėjamai prekei;

•Išanalizuoti reklamos priemones, naudojamas reklamuojant nagrinėjamą prekę;

•Padaryti išvadas.

Darbo objektas - AB „Naujoji rūta“ šokoladiniai saldainiai dėžutėje „Monserat“.

Darbo metodologija: literatūros ir statistikos duomenų analizė, paieškos internete.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 37 puslapiai (7807 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1663 KB
  • Produkto analizė šokoladiniai saldainiai
    10 - 1 balsai (-ų)
Produkto analizė šokoladiniai saldainiai. (2012 m. Rugsėjo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-analize-sokoladiniai-saldainiai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:23