Produkto įvaizdis visuomenėje


Bmw produkto įvaizdis. Įvaizdis moksliniai darbai.

Ekonomikos namų darbas. Kavinė Fast and Fresh foods. Įžanga. Produkto įvaizdis visuomenėje. Vartotojo įvaizdis. Kompanijos vidinis įvaizdis. Įmonės vadovo įvaizdis. Personalo įvaizdis. Vizualusis įvaizdis. Socialinis įvaizdis. Ssgg analizė. Išvados. Prieiga per internetą.


Įmonėje dirba 10 darbuotojų, visi jie jauni, veržlūs, labai draugiški ir mandagūs, besistengiantys kuo geriau aptarnauti savo klientus. Aptarnaujantys darbuotojai yra studentai, norintys prisidurti sau pragyvenimui ir galintys tai daryti, kadangi vadovas siūlo lankstų darbo grafiką, prisiderina prie savo personalo.

Kodėl aš pasirinkau būtent šią įmonę? Šioje įmonėje aš dirbu, beje esu viena iš pirmųjų darbuotojų. Man labai patinka čia dirbti, nepaprastai patinka kolektyvas ir žinoma pats vadovas. Žaviuosi jo gebėjimu bendrauti, mokėjimu užkariauti darbuotojų simpatijas, kadangi ir man jis pasiūlė pačias geriausias darbo sąlygas ir laiką.

Kita priežastis, dėl ko pasirinkau šią kompaniją ta, kad įmonės verslo strategija man gerai pažįstama, gerai žinoma aplinka, personalas, vadovas, tikslai, todėl visas žemiau pateiktas darbas atitinka realybę.

Informaciją darbui rinkau iš visų įmanomų šaltinių: naršiau internete, kalbėjausi su bendradarbiais, su kai kuriais klientais bei su pačiu vadovu. Visur susidūriau su geranorišku požiūriu, pasiruošimu padėti, patarti. Todėl ir nebuvo labai sunku surinkti bei apdoroti visą gautą informaciją.

Produkto įvaizdis visuomenėje. (2012 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-ivaizdis-visuomeneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 03:54