Produkto įvedimas į rinką Kelionė dviračiais


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Naujo produkto įvedimas į rinką teoriniu aspektu. Verslo aplinkos analizė. Konkurencinė analizė. Naujo produkto įvedimo į rinką būdai. Naujo produko įvedimo į rinką strategija. Naujo produkto ,,kelionių laikas‘‘ įmonėje įvedimo į rinką galimybės. Turizmo įmonės ,,Kelionių laikas‘‘ pristatymas. Naujo produkto pristatymas. Turizmo įmonės ,,Kelionių laikas‘‘ verslo aplinkos analizė. Konkurencinė analizė. Lietuvos vartotojų nuomonės tyrimas dėl pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais įvedimo į turizmo įmonės „Kelionių laikas“ rinką. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūra. Priedai.


Problema. Maža paklausa turizmo įmonėje „Kelionių laikas“.

Tikslas. Nustatyti turizmo įmonės „Kelionių laikas“ naujo produkto – pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais, įvedimo į rinką galimybes.

Objektas. Pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais įvedimas į „Kelionių laikas“ rinką.

Uždaviniai:

•Atlikti mokslinės literatūros analizę produkto įvedimo į rinką tematika;

•Pristatyti turizmo įmonę „Kelionių laikas“;

•Atlikti rinkos tyrimą;

•Išsiaiškinti ir apibendrinti turizmo įmonės „Kelionių laikas“ naujo produkto – pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais, įvedimo į rinką galimybes;

•Pateikti išvadas ir siūlymus.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 32 puslapiai (6901 žodis)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 142 KB
  • Produkto įvedimas į rinką Kelionė dviračiais
    10 - 2 balsai (-ų)
Produkto įvedimas į rinką Kelionė dviračiais. (2014 m. Gruodžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-ivedimas-i-rinka-kelione-dviraciais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:37