Produkto įvedimas į rinką


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Idėjos pristatymas. Prekių terminalo swot analizė. Prekių terminalo pest analizė. Rinkos tyrimas. Pasiruošimas tyrimui. Tyrimas. Tyrimo išvados. Įėjimo į rinką barjerai. Konkurencinis pranašumas. Prekės naudojimo situacijos ir paskirtis. Prekės nauda vartotojui. Prietaiso segmentavimas. Kainodara. Paskirstymas. Marketingo kanalai. Paskirstymo sistemos plotis. Vartotojų paskirstymas geografiškai. Išdėstymo parduotuvėje strategija. Rėmimas. Reklamų kūrimas. Reklamos rūšys. Reklamos kampanijos pagrindinis tikslas. Reklamos pagrindinė žinutė. Pozicionavimas reklamoje. Reklamos pasirodymo vieta ir dažnumas. Reklamos ekonominis pagrįstumas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Jau nebe pirmus metus minima rinkodaros diena, kurios metu galima pamatyti daug įvairių, netikėtų ir išradingų idėjų, prekių ir paslaugų. Šiais laikais jauni žmonės išradingi ir kūrybingi, todėl jiems idėjų nestinga. Galvodamos naują produktą arba ko galėtų trūkti Lietuvoje, nusprendėme pamąstyti su kokiomis problemomis šiais laikais susiduria žmonės ir kaip tai galėtume išspręsti. Todėl nusprendėme pasiūlyti neregėtą aparatą – prekių terminalą. Šis terminalas būtų patogus ir naudingas tuo, kad įėjus į didelį prekybos centrą, lankytojams nebereikės klaidžioti po visą prekybos centrą, ieškant norimos prekės. Kiekvienas žmogus, nežinantis kur ieškoti tam tikros prekės, galės be išimties pasinaudoti šiuo terminalu.

Tyrimo objektas: prekių terminalas

Darbo tikslas: išanalizuoti prekės įvedimą į rinką

Produkto įvedimas į rinką. (2014 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:30