Produkto įvedimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Produkto aprašymas. Problema. Duomenų rinkimo metodas. Tyrimas. SSGG analizė. PEST analizė. Michael Porter 5 jėgų modelis. Kainodara. Veiksniai darantys įtaką klientų jautrumui kainai. Paskirstymas. Tiesioginis ir netiesioginis paskirstymas. Išdėstymo parduotuvėje strategija. Rėmimo būdai ir poveikis. Reklama. Išvados. Literatūra. Priedai.


Pačią idėją mums netiesiogiai pasiūlė mūsų grupės narė, kuri yra labai susikrimtusi dėl savo apsaugos. Vakarais einant po darbo namo būna jau tamsu, todėl bet kuriuo metu, merginas, moteris, netgi vaikinus gali užpulti nusikaltėliai, todėl pagalvojome kad dujų balionėlį rasti rankinėje užpuolimo metu gali būti labai sunku ir tai gali užimti nemažai laiko, o per tą laiką nusikaltimas jau gali būti įvykdytas. Todėl pagalvojome, kas būtų, jeigu ašarinių dujų balionėlis būtų įmontuotas į telefono dėklą? Juk telefonas yra tas daiktas, kurį mes visada turėsime prie savęs ir niekada jo nepaliksim namuose.

Produkto įvedimas. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-ivedimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:32