Produkto įvedimo į rinką reklaminė kampanija Izotoninio gėrimas


Marketingo diplominis darbas. Įvadas. Naujo produkto įvedimo į rinką reklaminės kampanijos planavimo teorinė apžvalga. Naujo produkto įvedimo į rinką ypatumai. Reklaminės kampanijos samprata. Reklaminės kampanijos planavimo procesas. Reklamos teisinis reglamentavimas. Įvedamo į rinką produkto potencialių vartotojų elgsenos tyrimas. Įvedamo į rinką izotoninio produkto pristatymas. Tyrimo organizavimo etapai. Tyrimo rezultatų analizė. Izotoninio gėrimo „Lucozade sport“ reklaminės kampanijos planavimas. „Lucozade sport“ reklaminės kampanijos tikslinė rinka ir tikslai. „Lucozade sport“ reklaminės kampanijos žinutė. „Lucozade Sport“ reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos kampanijos biudžeto sudarymas ir pagrindimas. Reklaminės kampanijos efektyvumo vertinimas. Išvados ir siūlymai. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo objektas – izotoninio gėrimo įvedimo į rinką reklaminė kampanija.

Darbo tikslas – parengti izotoninio gėrimo įvedimo į rinką reklaminę kampaniją.

Darbo uždaviniai:

1.Aptarti produkto įvedimo į rinką reklaminės kampanijos teorinius aspektus.

2.Atlikti potencialių izotoninio gėrimo vartotojų elgsenos tyrimą.

3.Parengti izotoninio gėrimo „Lucozade sport“ reklaminės kampanijos planą ir jo įgyvendinimo biudžetą.

Produkto įvedimo į rinką reklaminė kampanija Izotoninio gėrimas. (2014 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-ivedimo-i-rinka-reklamine-kampanija-izotoninio-gerimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:11