Produkto įvedimo į rinką strategija


Marketingo aprašymas. Produkto įvedimo į rinką strategija. Prekės įvedimo į rinką etapas. Prekės augimo etapas. Prekės brandos etapas.


Įvedimo stadija yra vadinama laikotarpiu, kai rinkoje pasirodžiusio produkto pardavimo mastai po truputį didėja. Mūsų siūlomas produktas – skėtis. Tai prekė, kuri nėra nauja rinkoje, tačiau tai modifikuota prekė, kurios mūsų rinkoje iki šiol nėra buvę. Dažniausiai naujas prekes perka vartotojai, kurie nori naujų įspūdžių, mėgsta išmėginti naujoves. Mūsų siūlomas skėtis yra kaip tik tokiems vartotojams. Jei mūsų produktas pateisins jų lūkesčius, šie vartotojai paskleis savo nuomonę apie prekę aplinkiniams.

  • Marketingas Aprašymai
  • 2014 m.
  • 2 puslapiai (338 žodžiai)
  • Marketingo aprašymai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Produkto įvedimo į rinką strategija
    10 - 6 balsai (-ų)
Produkto įvedimo į rinką strategija. (2014 m. Gruodžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-ivedimo-i-rinka-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:24