Produkto kainos ir strategijos parinkimas įmonėje


Ekonomikos referatas.

Įvadas. Įmonės Uab „X“ charakteristikos. Prekės. Marketingo strategija. Kainodaros strategija. Pasirinkta prekė. Įmonės tikslai. Kainodaros strategijos rengimo etapai. Prekės savikaina. Kainų nuolaidos ir jų įtaka veiklos rezultatams. Kainų didinimo ir mažinimo veiksniai. Kainos metodas įmonei. Išvados. Naudota literatūra.


Įmonė „X“ yra uždaroji akcinė bendrovė. Savo veikla pradėjo 1999 metais. Šiuo metu kompanija yra išsiplėtusi į didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklą, savo produkciją tiekianti tiek Lietuvos tiek ir užsienio rinkomis. Pagrindinis įmonės ofisas yra Panevėžyje, kiti padaliniai yra išsidėstę po visą Lietuvą: Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje yra po dvi įmones, o Klaipėdoje ir Šiauliuose po vieną. UAB „X“ siūlo santechnikos prietaisų, vonios kambario įrangos, santechninės keramikos, šildymo katilų, vandens šildytuvų, radiatorių, išorės ir vidaus inžinierinių tinklų (vandentiekio nuotekų) įrangos, siurblių ir kitų prekių. Taip pat įmonė siūlo vizualinį vonios kambario projektavimą. Klientai pasinaudoję šia paslauga gali išvysti savo vonios kambario vizualizacijas dar prieš įsigydami santechniką bei apgalvoti ar pasirinkti produktai yra geriausias sprendimasĮmonės vizija – tapti viena geriausių aptarnaujančių santechnikos, šilumos ir inžinierinių tinklų kompaniją visoje Lietuvoje. UAB „X“ misija – investuoti į įmonės naujausias technologijas, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą bei įmonės plėtrą, ką jau sėkmingai ir daro kompanija.

UAB „X“ siūlo šildymo, santechnikos, inžinerinės sistemos, vėdinimo, kondensavimo įrangas. Taip pat teikia vizualinį vonios kambario projektavimą. Pateikiamas produkcijos plotis ir gylis.

Lauko vandentiekis: lauko vandentiekio jungtys, lauko vandentiekio vamzdžiai.

UAB „X“ naudoja diferencijuoto marketingo strategiją. Įmonė gali produkciją pateikti vartotojui pagal jo nustatytus matavimus ir gauti prekę pagal nestandartinius matavimus, taip atsižvelgiant į vartotojo segmento norus ir lūkesčius. Taip pat įmonė siūlo gerai pasaulyje žinomų gamintojų produkciją.

UAB „X“ naudoja tarp vidutinių ir didelių kainų politikas. Skirtingų kategorijų prekės UAB „X“ gali kainuoti labai daug arba daugiau ne maža kaina.

UAB „X“ produkcijos kainą nustato gamintojas, o pati įmonė nustato pardavimo kainas, atsižvelgiant į pardavimo kaštus bei išlaidas. Kiekvienas atskiras produktas turi skirtingus įkainius, jis skaičiuojamas pagal gamintojo nustatyta kainą ir dauginant įmonėje jau nustatyta koeficientą. UAB „X“ produkcija yra brangi, tai koeficiento dydį įmonė nustato pati mažiausią, tačiau viską suskaičiavus tas koeficientas turėtų padengti visas išlaidas, kur įskaičiuojama darbo jėga, kuri turi būti apmokestinama, todėl užsidedamas antkainis, kuris teikia pelną. Pagal Kauno padalinio vadovo Vaido statistinė informacija kainos kasmet vis kyla apie 5%. Tai visai normalu, nes auga pragyvenimo lygis, bei minimali alga.

  • Ekonomika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2127 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 81 KB
  • Produkto kainos ir strategijos parinkimas įmonėje
    10 - 6 balsai (-ų)
Produkto kainos ir strategijos parinkimas įmonėje. (2016 m. Vasario 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-kainos-ir-strategijos-parinkimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:58