Produkto marketingo planas


Rinkodaros skaidres. Ansoff matrica. Ansoff matrica analize. Marketingo planas ppt. Nu skin marketingo planas. Ansoff matrica pavyzdys. Mlm verslo planavimas. Nu skin produktai. Bostono matrica pavyzdys. Ansoff matrica gresmes.

Marketingo skaidrės. Nu skin ageloc future serumas. Įžanga. Aplinkos analizė. Swot analizė. Stipriosios pusės. Silpnosios pusės. Galimybės. Grėsmės. Pest analizė. Politinis teisinis aspektas. Tarptautinė politinė situacija. Ekonominis aspektas. Sudėtingos ekonominės situacijos metu. Mlm suteikia galimybę. Socialinis kultūrinis aspektas. Technologinis aspektas. Penkių jėgų modelis. Esančių konkurentų grėsmė. Tiesioginių pardavimų kompanijos (mlm). Garsūs prekiniai ženklai. Naujų konkurentų grėsmė. Tiekėjų derėjimosi galia. Klientų derėjimosi galia. Pakaitalų grėsmė. Marketingo tikslai. Laikas. Apibrėžtumas. Įgyvendinamumas. Realistiškumas. Tikslinė rinka. Bostono matrica. Ansoff‘o matrica. Senas produktas. Naujas produktas. Porterio strategija. Mažesnės sąnaudos. Diferencijavimas.


Pirmasis produktas rinkoje tiesiogiai stabdantis senėjimo procesą, pačiose jo ištakose – genuose.

Pats pažangiausias produktas, kokį ya sukūrusi Nu Skin bendrovė.

Jame yra itin didelis kiekis senėjimą stabdančios ageLOC medžiagos.

ageLOC mokslas paremtas daugiau nei 30metų trukusiais tyrimais ir pripažįstamas kaip veiksmingiausia technologija bei priemonė, norint pasiekti stulbinančių rezultatų.

įvertintas geriausiai iš visų antisenėjimo produktų (9.8 balo iš 10).

Produkto marketingo planas. (2013 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:28