Produkto pozicionavimo koncepcijos vertinimas. Bakalauro darbas


Pozicionavimo strategijos. Produkto pozicionavimas. Pozicionavimas konkurentu atzvilgiu. Maxima konkurentu atžvilgiu. Prekes zenklo koncepcijos kurimas. Marketingo bakalauro darbas. Prekės, produkto, paslaugos koncepcija bei pozicionavimas. Elektroninio produkto pozicionavimas strategija. Pozicionavimo samprata. Pozicionavimo proceso samprata.

Vadybos diplominis darbas. Uab „Amber pasta“ produkto pozicionavimo koncepcijos vertinimas. Anotacija lietuvių kalba. Anotacija anglų kalba. Įvadas. Prekės ženklas ir pozicionavimas. Prekės ženklo raida ir samprata. Pozicionavimo samprata ir raida. Prekinio ženklo svarba pozicionavimui. Prekės ženklo įvaizdžio suvokimas. Prekės ženklo įvaizdžio kūrimo proceso modeliai. Prekės ženklo koncepcijos. Prekės pozicionavimas. Pozicionavimo strategijos. Tikslinių grupių strategijos. Pozicionavimas konkurentų atžvilgiu. Pozicionavimo ypatumai. Pozicionavimas rinkoje. Rinkodaros kampanijos efektyvumo vertinimas. Makaronų „amber pasta“ prekinių ženklų pozicionavimas rinkoje. Uab „amber pasta“ aprašymas. Makaronų „amber pasta“ prekinių ženklų pozicionavimo lietuvos rinkoje tyrimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Patvirtinimas apie atlikto darbo savarankiškumą.


Žmogaus protas susideda iš racionalios sąmonės ir neracionalios pasąmonės. Mes mąstote sąmonės pagalba, ir tai, apie ką nuo¬latos galvojame, įsiskverbia į pasąmonę, kuri kuriama min¬čių pagalba.

Žmogaus proto kontrolė priklauso nuo pozicionavimo meistriškumo strategijos pritaikymo kiekvienam individualiai siekiant maksimalios naudos, veliau pereinant i žmogaus kurį valdo jo protas manipuliavimą.

Pagrindinis principas yra manipuliuoti tuo, kas pirkėjo mintyse jau yra, o ne sukurti ką nors naujo, originalaus ir gražaus kaip reklamos pranešimuose.

Pozicionavimas – kurioje sekcijoje, į kokią „lentynėlę”, turi būti padėtas produkto ženklas, kokia turi būti jo pozicija kitų ženklų atžvilgiu būtent pirkėjo, o ne pardavėjo mintyse.

Prekinių ženklų kūrimo tendencijos – viena svarbiausių šiuolaikinio perspektyvaus verslo aktualijų. Publikacijose ne kartą viešai nuskambėjo nuomonė, kad prekinio ženklo kūrimas –aktualus tik tam tikrų produktų kategorijose, kadangi kasdienių produktų kategorijoje nuosekli strategija yra netikslingos išlaidos, todėl kad šioje srityje vartotojo apsisprendimą daugiausia nulemia kaina, spontaniškumas ar tiesiog reklama prekybos vietoje. Ilgalaikė ir nuosekli prekinio ženklo strategija – pagrindinis konkurencijos koziris.

Dauguma lietuvos verslininkų mano, kad viską lemia kaina. Jiems pažįstama staigaus paklausos sumažėjimo situacija, kai rinkoje atsiranda panašių prekių mažesnėmis kainomis.

Į konkurentų iššūkį tenka atsakyti atsakomuoju kainų sumažinimu. Galiausiai tai sumažina pačios gamybos rentabilumą. Pasaulinė rinkodaros patirtis ne kartą įrodė, kad konkurencija, kurios pagrindas yra produkto kaina, tai kelias į niekur. Toks požiūris yra neteisingas iš esmės, kadangi nuolatinis kainos mažinimas priveda prie gamybos nuostolių, rinkos nuskurdimo ir galiausiai produkcijos gamybos pablogėjimo. Tam, kad ištrūktume iš šio ydingo rato, būtina atsiriboti nuo kainų konkurencijos ir ieškoti kitų požiūrių į vartotojų ir konkurentų santykius. Kita plačiai paplitusi klaida – noras įtikti visiems. Rimtos marketingo kompanijos supranta, kad vienas prekių ženklas ar produktas negali vienu metu visiškai patenkinti įvairias vartotojų grupes. Tyrimai ir praktinė patirtis rodo, kad dabar sėkmingai veikianti įmonė privalo turėti prekių ženklo strategiją, skirtą vartotojo ištikimybei formuoti. Sukurti prekių ženklą galima bet kokioje srityje, be to, ženklu tampa ne tik prekės ar paslaugos, kurias siūlo įmonės, bet iš esmės ir pati įmonė.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2012 m.
  • 58 puslapiai (12603 žodžiai)
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 285 KB
  • Produkto pozicionavimo koncepcijos vertinimas. Bakalauro darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Produkto pozicionavimo koncepcijos vertinimas. Bakalauro darbas. (2012 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-pozicionavimo-koncepcijos-vertinimas-bakalauro-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:37