Produkto reklama traškučiai oho


Ekonomikos referatas. Įvadas. Autorių apibūdinimai. Pasiskirstymo apibrėžimas įvairių autorių požiūrių. Tiesioginio paskirstymo apibrėžimas įvairių autorių požiūrių. Netiesioginio paskirstymo apibrėžimas įvairių autorių požiūriu. Intensyvaus paskirstymo apibrėžimai įvairių autorių požiūriu. Atrankinio paskirstymo apibrėžimai įvairių autorių požiūriu. Išskirtinio paskirstymo apibrėžimai įvairių autorių požiūriu. Rėmimo apibrėžimas įvairių autorių požiūriu. Komunikacinio proceso apibrėžimas įvairių autorių požiūriu. Produkto reklama. Priemonės naudojamos reklamuoti produktą. Traškučių ,,Oho! “ interneto puslapis. Produkto reklamos tobulinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas: Produkto reklama.

Darbo tikslas: Išanalizuoti autorių apibrėžimus ir produkto reklamą.

Darbo uždaviniai:

1.Apibūdinti sąvokas;

2.Nustatyti reklamos priemones;

3.Parodyti ką galima patobulinti reklamuojant produktą;

Tyrimo metodai: Literatūros analizė.

•Prekių paskirstymas, tai produkto kelias nuo gamintojo iki vartotojo.

•Rėmimas, tai procesas, kurio metu skatinama pirkti prekę.

•Pasirinktas produktas naudoja pakankamai daug reklamos būdų, tam pasitelkiamos visos masinės reklamos priemonės, kaip radijas, televizija, internetas.

•‚,Oho!“ produktų interneto puslapis puiki reklamos priemonė, nereikalaujanti didelės priežiūros, tačiau su trūkumais, kurie neleidžia pasiekti visų vartotojų, kurie gali pirkti produktą.

•Traškučių ragavimas, leistų padidinti esamų vartotojų gretas, nes ragavimas rengiamas prekybos vietose pasiekia tuos vartotojus, kuriems yra skirtas mūsų pasirinktas produktas.

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1268 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 36 KB
  • Produkto reklama traškučiai oho
    10 - 4 balsai (-ų)
Produkto reklama traškučiai oho. (2014 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/produkto-reklama-traskuciai-oho.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:38